سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18

بیش از 20 رأس دام در روستای دشتی تلف شد

  بخشدار صحرای باغ در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: بیش از ۲۰ رأس دام در روستای دشتی تلف شد به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، احمد…

 

بخشدار صحرای باغ در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: بیش از ۲۰ رأس دام در روستای دشتی تلف شد

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، احمد علمدار اظهار داشت: بخش صحرای باغ هم در جریان سیل هفته گذشته و نیز بارش های سیلابی این هفته دچار خسارت شده است.

این مسئول بیان کرد: سیلاب هفته گذشته در مرکز بخش صحرای باغ سبب تخریب سد خاکی تنگ قلات، آسیب به منازل محله دلاوران و پل ورودی عمادشهر شد که با همکاری اداره کل راه و شهرسازی لارستان نسبت به اصلاح مقدماتی آن اقدام شد اما لازم است اقدامات مطلوب تر سریع تر انجام گیرد تا شاهد خسارت دیگری نباشیم.

وی افزود: در تمامی روستاهای بخش صحرای باغ چه در جریان سیل گذشته و چه هفته جاری رودخانه های فصلی جریان پیدا کرد که اگرچه لایروبی این رودخانه ها از قبل انجام شده بود اما لازم است که با اختصاص اعتبار و امکانات نسبت به سنگ چینی و ایجاد دیوار حائل رودخانه ها اقدام شود،همچنین در محور زروان_دیده بان بیشتر پل ها دچار آب بردگی و تخریب شد.

بخشدار صحرای باغ در خصوص آسیب سیلاب اخیر افزود: این سیلاب به بخش کشاورزی و دامپروری آسیب زده است و طبق ارزیابی ها تاکنون ضمن آب بردگی محصولات کشاورزی، بیش از ۲۰ رأس دام در روستای دشتی تلف شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۳:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین