شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

رفع اتفاقات انتقال و شبکه آبرسانی شهرهای بیرم، بنارویه و جویم

  بخش هایی از خطوط انتقال و شبکه ی آبرسانی شهرهای جویم، بنارویه و بیرم شهرستان لارستان که در سیل های اخیر دچار حادثه شده بودند ترمیم و بازسازی شد….

 

بخش هایی از خطوط انتقال و شبکه ی آبرسانی شهرهای جویم، بنارویه و بیرم شهرستان لارستان که در سیل های اخیر دچار حادثه شده بودند ترمیم و بازسازی شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس ، در پی آسیب دیدن خطوط انتقال و شبکه های توزیع  آب در شهرهای بیرم و جویم و همچنین لوله های خط انتقال پمپاژ چاه شماره ۶ بنارویه، در پی سیل های ناشی از بارندگی های اخیر، نیروهای اتفاقات شهرستان لارستان و اداره تابعه در سریع ترین زمان ممکن خطوط آسیب دیده را اصلاح، بازسازی و ترمیم کردند.

این گزارش حاکی است؛ در پی آسیب دیدن خطوط انتقال پس از بارندگی های اخیر، لوله های آزبست ۲۵۰  میلیمتری خط انتقال آب شهر بیرم و آب بردگی لوله ی آزبست ۱۵۰ میلیمتری خط انتقال چاه شماره ۳ این شهر، لوله های آزبست ۲۵۰ میلیمتری خط انتقال شهر جویم و همچنین لوله ی ۱۶۰ میلیمتری خط پمپاژ چاه شماره ۶ شهر بنارویه، این اتفاقات با همکاری امور آبفا شهرستان لارستان و ادارات تابعه ، در سریعترین زمان ممکن  ترمیم و بازسازی شد و به مدار بهره برداری بازگشت .

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین