دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
فرماندار ویژه لارستان مطرح کرد:

3 هزار نفر وظیفه اجرایی انتخابات لارستان ،خنج و گراش بر عهده دارند

میلاد لارستان: فرماندار ویژه لارستان گفت: بیش از ۳ هزار نفر از عوامل اجرایی در شهرستان های لارستان ،خنج و گراش، پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند.

 فرماندار ویژه لارستان گفت: بیش از ۳ هزار  نفر از عوامل اجرایی در شهرستان های لارستان ،خنج و گراش، پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  را بر عهده دارند.

علی اکبر نجیب زاده در گفت و گو با میلاد لارستان با بیان اینکه فرمانداری ویژه لارستان به عنوان مرکز حوزه انتخابیه لارستان،خنج و گراش، به‌ خوبی اوضاع انتخاباتی این شهرستان ها را رصد می‌کند، اظهار داشت: مسئولین اجرایی با تخلفات انتخاباتی برخورد قانونی می نماید.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر ۱۰ نفر از کاندیداها انصراف خود را به فرمانداری ویژه لارستان اعلام کرده اند، افزود: طبق روال قانونی ۲۰ کاندید در حوزه انتخابیه لارستان،خنج و گراش تأیید صلاحیت شده بودند.

فرماندار ویژه لارستان از برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی برای تمام بازرسان خبر داد و تصریح کرد: ۲۲۰ بازرس در شعبه‌های اخذ رأی این شهرستان ها مشخص شده است.

وی یادآور شد: بیش از ۳ هزار نفر از عوامل اجرایی در حوزه انتخابیه لارستان،خنج و گراش، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را ساماندهی می‌کنند.

نجیب زاده ادامه داد: در این روز همچنین بیش از ۶۰۰ خودرو کار جا به جایی صندوق و نیروهای دخیل در برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه لارستان،خنج و گراش اضافه کرد: خوشبختانه تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و قانونی اندیشیده شده است.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین