سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

مشاور معاون وزیر بهداشت، مشاور عالی رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان شد

مشاور معاون وزیر بهداشت، مشاور عالی رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، محسن…

مشاور معاون وزیر بهداشت، مشاور عالی رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، محسن سلمانپور سرپرست دانشکده در حکمی رامین عوض پور را به عنوان مشاور عالی خود منصوب کرد.

در بخشی از این ابلاغ آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور عالی ریاست دانشکده با اختیارات اینجانب منصوب می گردید. امید است با بکارگیری کلیه ظرفیت های ارتباطی و اجرایی در راستای رشد و ارتقای همه جانبه مجموعه علوم پزشکی لارستان کوشا باشید.

توفیق خدمت و موفقیت روزافزون شما را از خداوند منان خواهانم

دکتر سلمانپور در این ابلاغ از تلاش ها و زحمات شبانه روزی دکتر اشکوه مشاور سابق ریاست نیز تشکر شده است.

رامین عوض پور کیست؟

رامین عوض پور مشاور جدید ریاست، کارشناس ارشد روانپرستاری و Mph سیاست گذاری سلامت، نامی آشنا در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی شیراز است که سوابق درخشانی را در رزومه کاری خود دارد.

وی که تاکنون ۴ کتاب از جمله ((نقشه جامع پرستاری کشور در افق ۱۴۰۴)) و ((سیاست ها و خدمات جامع پرستاری کشور)) را تالیف کرده، در بیش از ۳۰ کنگره سلامت سخنرانی داشته است.

رامین عوض پور در وزارت بهداشت سمت های مختلفی از جمله مشاور اجرایی، سخنگو، مدیر روابط عمومی، رئیس دفتر، دبیر و عضو شورای مدیران معاون معاون پرستاری وزارت را عهده دار بوده است.

وی همچنین عضویت شورای سیاست گذاری سلامت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و عضو شورای سیاست گذاری سلامت سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه دارد.

وی که به مدت سه سال نماینده معاونت پرستاری وزارت بهداشت در جلسات هفتگی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بوده در زمان طرح غربالگری فشار خون در سال ۱۳۹۷ مدیر اجرایی این طرح در معاونت پرستاری وزارت را نیز عهده دار بوده است.

وی عهده دار مسئولیت های مختلف دیگری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز بوده که در ادامه به سوابق وی اشاره می شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۸:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین