یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 47 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

فراخوان سومین دوره جشنواره عکس «حرم» لارستان+پوستر

دبیر سومین دوره جشنواره عکس «حرم» از برگزاری این مسابقه با محوریت آستان مقدس امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین(ع) لارستان خبر داد. حسن فراست در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان، ضمن تبریک عید…

دبیر سومین دوره جشنواره عکس «حرم» از برگزاری این مسابقه با محوریت آستان مقدس امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین(ع) لارستان خبر داد.

حسن فراست در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان، ضمن تبریک عید بزرگ مبعث از برگزاری سومین دوره جشنواره عکس «حرم» با محوریت آستان مقدس امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین(ع) لارستان خبر داد و اظهار داشت: دو دوره نخست این جشنواره در سال‌های ۹۶ و ۹۷ برگزار که در مجموع بیش از ۲۸۰ اثر به جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه موضوع سومین جشنواره عکس «حرم» تهیه تصاویر از بارگاه ملکوتی امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین(ع) لارستان شامل ضریح مطهر، صحن و شبستان ها، گنبد و مناره، تعویض پرچم، مراسمات و نماز جماعت، خدام، ابنیه‌ها، غبارروبی و غیره است، افزود: این جشنواره در دو بخش حرفه‌ای(دوربین) و آماتور(گوشی موبایل) برگزار می‌شود.

دبیر سومین دوره جشنواره عکس «حرم» آخرین مهلت ارسال آثار تا ۱۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۱  اعلام کرد و ادامه داد: مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ همزمان با مراسم سالروز میلاد امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین(ع) برگزار می‌شود.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه در بخش حرفه‌ای برای نفر اول ۷۰۰ هزار تومان، نفر دوم ۶۰۰ هزار تومان و نفر سوم ۵۰۰ هزار تومان جائزه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در بخش موبایلی نیز به نفر اول ۳۰۰ هزار تومان، نفر دوم ۲۰۰ هزار تومان و نفر سوم ۱۰۰ هزار تومان تعلق می‌گیرد.

وی با برشمردن شرایط شرکت در جشنواره خاطر نشان کرد: شرکت در این رقابت برای عموم آزاد و رایگان است، محدودیتی در سال تولید عکس نیست و عکاسان می‌توانند عکس‌های گذشته خود را که منطبق با موضوع است نیز در بخش های مختلف جشنواره معرفی کنند.

فراست با اذعان به اینکه هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر۳ قطعه‌ عکس رنگی یا سیاه و سفید ارسال کند وعکس‌ها باید به صورت تک عکس ارائه شود، بیان کرد: فرمت عکس‌های ارسالی بایدjpeg   باشد، دست کاری و ویرایش ساختاری درعکس‌ها مجاز نیست، از مجموع تصاویر ارسال شده، تعداد ۳۰ قطعه عکس به نمایشگاه راه خواهند یافت و با نام صاحب اثر به نمایش عموم گذاشته می‌شود، ارسال عکس به مسابقه، به معنای اعلام موافقت با همه مقررات و تصمیم‌گیری‌های مسابقه خواهد بود و ارسال هر اثر به مسابقه به منزله آن است که کلیه حقوق معنوی و هنری آثار ارسالی متعلق به شخص شرکت‌کننده است و در صورت اثبات خلاف آن در هر مرحله، از مسابقه حذف خواهد شد.

دبیر سومین جشنواره عکس «حرم» عنوان کرد: عکس ها می‌بایست همراه با مشخصات فردی شامل نام‌ونام خانوادگی، کدملی و شماره تماس در زمان مقرر از طریق ایمیل به آدرس larestan.haram@gmail.com یا در پیام‌رسان واتساپ به شماره ۰۹۲۲۸۰۶۹۱۷۵ ارسال شود.

وی محل استقرار دبیرخانه جشنواره را لارستان، شهرقدیم، محله پاقلعه، آستان مقدس امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین(ع) اعلام و اضافه کرد: این جشنواره با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار، دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، آستان مقدس امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین(ع) لارستان، کانون بسیج هنرمندان و فرهنگی سپاه ناحیه لارستان برگزار می‌شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۷:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین