چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20

تقاضای توسعه ناوگان، رفع کمبود نیروی انسانی و افزایش پایگاه‌های اورژانسی

سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان با سرپرست سازمان اورژانس کشور دیدار کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر…

سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان با سرپرست سازمان اورژانس کشور دیدار کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر محسن سلمان پور در دیدار با دکتر میعادفر سرپرست سازمان اورژانس کشور در خصوص مسائل مختلف و نیازمندی‌های مرکز اورژانس ۱۱۵ لارستان گفتگو کرد.

در این جلسه که در محل سازمان اورژانس کشور برگزار شد، دکتر سلمان پور ضمن مطرح کردن مهمترین مسائل دانشکده علوم پزشکی لارستان از جمله توسعه و تجهیز ناوگان مرکز فوریت‌های پزشکی و رفع کمبود نیروهای انسانی و افزایش تعداد پایگاه هاى اورژانس پیش بیمارستانى، از زحمات سازمان اورژانس کشور در راستای توسعه خدمات فوریت های پزشکی تقدیر و تشکر کرد.

در این دیدار دکتر میعادفر سرپرست سازمان اورژانس کشور ضمن ابراز امیدواری در خصوص مساعدت برای تجهیز و توسعه ناوگان اورژانس زمینی، تکمیل و تجهیز پایگاه های اورژانس لارستان در آینده، اظهارداشت: وجود خیرین سلامت در لارستان ظرفیت بزرگی برای مردم منطقه است که جا دارد از تلاش های خیرین نیک اندیش در راستای توسعه و پیشرفت مجموعه علوم پزشکی لارستان قدردانی کنم.

در ادامه دکتر دهقان پور معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان اورژانس کشور توضیحاتی در رابطه با نحوه تخصیص منابع مالی به دانشکده علوم پزشکی لارستان ارائه داد.

گفتنی است در این دیدار رامین عوض پور مشاور عالی علوم پزشکی لارستان و آقای یونس امیدوار خیر نیک اندیش از شهرستان اوز، دکتر سلمان پور را همراهی می کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۸:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین