سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18

کشف ۱۳ تن برنج و ۳۰۰۰ لیتر روغن در یک انبار بدون مجوز در لارستان

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی لارستاناز کشف ۱۳ تن برنج و ۳۰۰۰ لیتر روغن در یک انبار بدون مجوز در لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی لارستاناز کشف ۱۳ تن برنج و ۳۰۰۰ لیتر روغن در یک انبار بدون مجوز در لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سازمان و مدیر جهاد کشاورزی لارستان، مظفری اظهار داشت: طی بازدید و کنترل یک واحد انبار مواد غذایی دارای مجوز میزان ۱۳ تن برنج و ۳۰۵۲ لیتر روغن خوراکی احتکارشده که با موجودی مواد غذایی ثبت شده در انبار مغایرت داشت کشف شد.

وی افزود: انبار مذکور که در مانور نظارت بر قیمت اقلام اساسی و کالاهای معیشتی خانوار و کنترل کیفیت و بهداشت مواد غذایی، شناسایی شد و به دستور دادستان عمومی و انقلاب لارستان و اقدام پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تا تعیین تکلیف قانونی پلمب شد.

این مسوول تصریح کرد: این مانور در قالب رزمایش جهادگران فاطمی با حضور خیل تاش معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه لارستان، محمودی کارشناس معین شهرستان و نماینده سازمان جهاد کشاورزی فارس، رئیس و بازرسان ادارات صمت ، اصناف و پلیس امنیت عمومی برگزار شد.

مظفری اضافه کرد: کالاهای اساسی به مقدار کافی در بازار موجود است و از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ – ۱۳۵ و ۰۷۱۵۲۳۳۵۰۰۷ بازرسان اتاق اصناف اطلاع دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین