شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کشف چندین تن روغن، برنج و شکر احتکار شده در لارستان

    کارگروه امنیت غذایی لارستان در رزمایش جهادگران فاطمی از کشف چندین تن برنج ، شکر و روغن احتکار شده در یک انبار بدون مجوز در این شهرستان خبر…

 

 

کارگروه امنیت غذایی لارستان در رزمایش جهادگران فاطمی از کشف چندین تن برنج ، شکر و روغن احتکار شده در یک انبار بدون مجوز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان ، محمد جواد مظفری معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی لارستان و دبیر کارگروه تصریح کرد: مواد غذایی احتکار شده شامل ۱۱۷۲ حلب روغن خوراکی به وزن ۵۸۶۰ لیتر، ۷ تن و ۴۴۰ کیلوگرم برنج و و ۲ تن شکر است .

به گفته وی انبار مذکور که در مانور نظارت بر قیمت اقلام اساسی و کالاهای معیشتی خانوار و کنترل کیفیت و بهداشت مواد غذایی و با حضور دلاورمعاون فرمانداری ویژه لارستان ، رئیس اداره صمت ، پلیس امنیت عمومی ، نماینده تعزیرات حکومتی و نماینده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شناسایی و به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تا تعیین تکلیف قانونی پلمب شد.

وی خاطرنشان کرد : این اقلام پس از تعیین تکلیف قانونی در سطح بازار و بین مردم توزیع خواهد شد.

مظفری با بیان اینکه کالاهای اساسی به مقدار کافی در بازار موجود است از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ – ۱۳۵ و ۰۷۱۵۲۳۳۵۰۰۷ بازرسان اتاق اصناف اطلاع دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۹:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین