جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کشف کالاهای اساسی احتکار شده در لارستان

  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لارستان از کشف مقادیر زیادی مواد غذایی احتکار شده به ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به…

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لارستان از کشف مقادیر زیادی مواد غذایی احتکار شده به ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان ، محمدجواد مظفری گفت: یک انبار بدون مجوز حاوی مقادیر زیادی مواد غذایی روغن، آرد، شکر و کنجد فرآوري شده کشف شد.

به گفته وی پرونده جهت رسیدگی به مراجع قانونی ارجاع شد که پس از رسیدگی و دریافت دستور قضایی، اقلام موصوف در اسرع وقت از طریق شبکه توزیع شهرستان در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

مظفری ابراز کرد: کشف انبار مذکور در مانور نظارت برکالاهای اساسی و در قالب رزمایش جهادگران فاطمی صورت گرفت و در این مانور نادر محمودی رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نیز حضور داشت.

مدیر جهاد کشاورزی لارستان با تاکید بر برخورد جدی و قانونی با مفسدین اقتصادی، اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را از طریق شماره تلفن هاي ١٢٤- ١٣٥ و ٠٧١٥٢٣٣٥٠٠٧ بازرسان اتاق اصناف اطلاع دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین