پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

قالیباف برای سومین سال رئیس مجلس ماند؛ نیک زاد و مصری نائب رئیس شدند

 نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۴ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی با ۱۹۴ رأی از ۲۸۱ آرای ماخوذه، محمدباقر قالیباف را به عنوان رئیس مجلس در سومین سال دوره یازدهم مجلس…

 نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۴ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی با ۱۹۴ رأی از ۲۸۱ آرای ماخوذه، محمدباقر قالیباف را به عنوان رئیس مجلس در سومین سال دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند. گفتی است، مرتضی آقاتهرانی ۵۳ رأی، الیاس نادران ۲۱ رأی و فریدون عباسی ۳ رأی کسب کردند و آرای باطله نیز ۱۰ رأی بوده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خانه ملت ،  نمایندگانمجلس شورای اسلامی و در جریان انتخاب نواب هیات رئیسه مجلس نیز به عبدالرضا مصری  ۱۶۸ رأی موافق و علی نیک زادثمرین  ۱۶۸ رأی موافق دادند که به دلیل یکسان بودن آرای مذکور و بر اساس آیین نامه داخلی مجلس برای انتخاب نواب اول و دوم قرعه کشی صورت گرفت که در نهایت علی نیک زادثمرین و عبدالرضا مصری به عنوان نواب اول و دوم هیات رئیسه مجلس در اجلاسیه سوم مجلس یازدهم انتخاب شدند.

همچنین  سید نظام الدین موسوی  با ۱۵۳ رأی، علیرضا سلیمی با ۱۴۶ رأی و محمدرضا دشتی اردکانی را با ۱۳۹ رأی نمایندگان به عنوان اعضای ناظر هیات رئیسه مجلس برای اجلاسیه سوم مجلس یازدهم انتخاب شدند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “قالیباف برای سومین سال رئیس مجلس ماند؛ نیک زاد و مصری نائب رئیس شدند”

  1. لاری از کوی گاله گفت:

    چندان تفاوتی نمی کند که چه کسی ریس مجلس باشد برای حال و روز و معیشت مردم همه این افراد همسانند. چه علی خواجه. وچه خواجه علی

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین