چهارشنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی: پاسخ قالیباف در خصوص کاندیداتوری ریاست جمهوری لزوماً وعده تلقی نمی‌شود

در جلسه فراکسیون از آقای قالیباف سوال شد که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنید؟ که پاسخ ایشان در آن مقطع مثبت نبود. احتمالاً بعد از آن جلسه تحولاتی رخ…

در جلسه فراکسیون از آقای قالیباف سوال شد که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنید؟ که پاسخ ایشان در آن مقطع مثبت نبود. احتمالاً بعد از آن جلسه تحولاتی رخ داده که نظر ایشان تغییر کرده. پاسخ ایشان لزوماً وعده تلقی نمی‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از صبح مجلس؛ علاءالدین بروجردی نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار صبح مجلس در خصوص مصاحبه‌های ضدونقیض از فراکسیون مستقلین ولایی در مورد وعده قالیباف جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: در جلسه فراکسیون از آقای قالیباف سوال شد که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنید؟ که پاسخ ایشان در آن مقطع مثبت نبود. احتمالاً بعد از آن جلسه تحولاتی رخ داده که نظر ایشان تغییر کرده. پاسخ ایشان لزوماً وعده تلقی نمی‌شود.

بروجردی در ادامه افزود: مجلس یکی از ارکان قدرت در نظام است و مجلس در راس امور است. باید توجه کرد که اگر مجلسی نباشد دولتی تشکیل نمی‌شود. معتقدم رئیس مجلس نقش مهمتری در حاکمیت می‌تواند ایفا کند.

وی افزود: با توجه به سابقه و تجربه دکتر قالیباف در مجلس بعنوان رئیس ادامه‌ی کارشان می‌توانست بسیار مفید باشد؛ در هر صورت ثبت نام انجام شده و در نهایت خود ایشان باید به این جمع‌بندی برسند که کجا حضور داشته باشند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین