جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
مدیر کمیته امداد لارستان مطرح کرد

موفقیت ۹۹ درصدی طرح‌های اشتغال کمیته امداد لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان با بیان اینکه امسال مبلغ ۴۰ میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی به افراد تحت پوشش پرداخت شده است، گفت: ۹۹ درصدی طرح‌های اشتغال کمیته امداد لارستان موفق بوده است.

مدیر کمیته امداد لارستان با بیان اینکه امسال مبلغ ۴۰ میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی به افراد تحت پوشش پرداخت شده است، گفت: ۹۹ درصدی طرح‌های اشتغال کمیته امداد لارستان موفق بوده است.

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور شامگاه سه شنبه در نشست خبری با گرامیداشت ۱۴ اسفندماه سالروز تشکیل کمیته امداد به دستور حضرت امام(ره)، اظهار داشت: برنامه‌های این نهاد برای کاهش وابستگی مددجویان به کمک‌های کمیته امداد اجرا می‌شود.

emdad larestan 05

emdad larestan 02

وی افزود: با برگزاری کلاس‌های آموزشی و اختصاص وام به مددجویان جویای کار، توانستیم امسال۱۶۰ خانواده را که با کمک این نهاد به خودکفایی رسیده بودند، از زیرپوشش کمیته امداد خارج کنیم.

مدیر کمیته امداد لارستان با بیان اینکه امسال مبلغ  ۴۰ میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی به افراد تحت پوشش پرداخت شده است، تصریح کرد: با نظارت کارشناسان و مشاوره به مددجویان،  ۹۹ درصد طرح‌هایی که با استفاده از وام‌های کمیته امداد اجرایی شده، بازخورد مثبت و موفق داشته است.

emdad larestan 01

وی بیان کرد: خیرین سه میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال برای بیش از ۴۰ خانواده نیازمند در بحث مسکن نیازمندان به کمیته امداد لارستان کمک کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان از برگزاری جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در این شهرستان خبر داد و گفت: این جشن باشکوه و معنوی در سطح مدارس، محلات، مساجد و غیره برگزار می‌شود.

emdad larestan 04

وی درباره میزان کمک‌های مردم در سال گذشته به جشن نیکوکاری، تصریح کرد: در سال ۹۳ مجموع کمک‌های مردم نوع دوست شهرستان لارستان در جشن نیکوکاری ۱۳۰ میلیون تومان بوده است.

مدیر کمیته امداد لارستان از اجرای طرح ابتکاری ۱۳۹۵ لبخند در لارستان خبر داد و افزود: بنا به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۱۳۹۵ کارت هدیه ۲۰ هزار تومانی به ۱۳۹۵ کودک و نوجوان شهری و روستایی شهرستان لارستان که توسط خیرین و مردم تهیه می‌شود، اعطا خواهد شد.

emdad larestan 03

دلاور با اشاره به اینکه در چند روز اخیر مبلغ ۱۳ میلیون تومان برای این طرح از سوی خیرین پرداخت شده است، گفت: نیکوکاران و علاقمندان به مشارکت در این کار خداپسندانه می‌توانند وجوهات خود را به شماره حساب ۰۲۱۶۴۹۸۲۹۸۰۰۸ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد لارستان واریز کنند.

مدیر کمیته امداد لارستان با بیان اینکه از مجموع ۱۵ هزار صندوق صدقات بزرگ و کوچک در سطح لارستان ۴۳ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال صدقه جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: حامیان ایتام امسال مبلغ بیش از ۱۴ میلیارد ریال به ایتام کمک کرده‌اند.

عکاس: کیوان فتحی

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۵:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین