یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

ارائه 28 هزار فقره وام فرزندآوری به زوجین فاقد فرزند در فارس؛

طی سال جاری، حدود ۲۸ هزار فقره وام فرزندآوری به مبلغ ۱۱۰۰ میلیارد تومان به زوجین فاقد فرزند در استان فارس ارائه شده است. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

طی سال جاری، حدود ۲۸ هزار فقره وام فرزندآوری به مبلغ ۱۱۰۰ میلیارد تومان به زوجین فاقد فرزند در استان فارس ارائه شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از فارس، صالح‌آبادی، رئیس‌کل بانک مرکزی، طی سفر به شیراز، با حضور در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به بررسی موضوعات و مشکلات این بخش پرداخت.  حضور در شورای هماهنگی بانک‌ها و مدیران اقتصادی استان فارس و همچنین نشست با فعالان اقتصادی و تجاری این استان از دیگر برنامه‌های صالح‌آبادی رئیس‌کل بانک مرکزی و مدیران بانک مرکزی در این سفر بوده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی بانک مرکزی، تسهیلات بانکی پرداختی به بخش‌های مختلف اقتصادی استان فارس در ۶ ماهه اول امسال ۶۱ هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۹ درصد رشد داشته است. همچنین طی ۶ ماهه نخست امسال و در راستای توسعه و ایجاد اشتغال استان فارس ۶۵۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که منجر به اشتغال ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر شده است. در همین مدت نیز ۱۳۵ میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط استان فارس پرداخت شده است.

از ابتدای امسال تا ۲۰ مهر ماه نیز حدود ۲۸ هزار فقره وام فرزندآوری به مبلغ ۱۱۰۰ میلیارد تومان و به ۳۲ هزار و ۱۰۰ نفر وام ازدواج به مبلغ ۴۴۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است. تسهیلات ودیعه مسکن نیز (از ۶ تیر تا ۲۰ مهرماه) به ۷ هزار و ۵۰ نفر به مبلغ ۴۲۵ میلیارد تومان اعطا شده است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین