جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تبادل‌نظر برای افزایش جذب تسهیلات بانک مسکن در لارستان

نشست هماهنگی مدیر شعب بانک مسکن استان فارس و مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان پیرامون چگونگی جذب تسهیلات و اعتبارات مسکن در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان…

نشست هماهنگی مدیر شعب بانک مسکن استان فارس و مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان پیرامون چگونگی جذب تسهیلات و اعتبارات مسکن در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری گیتی‌آنلاین، نشست هماهنگی و کارشناسی با حضور جعفری مدیر شعب بانک مسکن استان فارس، رضایی رئیس دایره ارتباطات و بازاریابی شعب بانک مسکن فارس، افروشه ریاست بانک مسکن شعبه مرکزی لار با امیر برومند مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان برگزار شد.

در این نشست که کوه پیما و حاجی زاده کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان نیز حضور داشتند در محل شعبه مرکزی بانک مسکن لار پیرامون چگونگی جذب تسهیلات و اعتبارات مسکن در لارستان بحث و تبادل نظر شد.

امیر برومند مدیر بنیاد مسکن لارستان دراین نشست با بیان اینکه تسهیل در جذب هر چه بهتر تسهیلات مسکن جهت متقاضیان موضوعی است که به توافق همه مسئولان رسیده است افزود: نظر به اجرای دستورالعمل داخلی بانک مسکن در آزاد سازی اقساط تسهیلات مسکن که باعث کُند شدن روند جذب تسهیلات و نارضایتی متقاضیان شده بود، مقرر گردید از این پس روند آزاد سازی اقساط بر اساس جدول آزاد سازی اقساط طبق دستورالعمل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام گیرد.

مهندس برومند ادامه داد: با توجه به ابلاغ تسهیلات جدید مسکن و افزایش مبلغ این تسهیلات مقرر گردید، استفاده کنندگان از تسهیلات سنوات گذشته، بدون تسویه حساب وام قبلی خود با افزایش متمم تسهیلات جدید دریافت نمایند.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان خاطرنشان کرد: بر این اساس ظرف مدت یک هفته دستور اجرای متمم مربوطه به کلیه شعب بانکهای مسکن شهرستان ها ابلاغ گردده است و امید است این تصمیات راهگشای مشکلات در جذب بیشتر و بهتر تسهیلات مسکن در این شهرستان گردد.

مهندس برومند با اشاره به اینکه شهرستان لارستان از جمله مناطق پیشتاز در استان فارس در اجرای طرح های مقاوم سازی مسکن روستایی و تامین مسکن شهری است افزود: با تعامل و هم افزایی ایجاد شده امید است زمینه رشد تسهیلات و روند بهتر اعطای آن را در شهرستان لارستان شاهد باشیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین