دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات دانشجویی به دانشجویان مجموعه علوم پزشکی لارستان

رئیس اداره رفاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لارستان از پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات دانشجویی به دانشجویان مجموعه علوم پزشکی لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

رئیس اداره رفاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لارستان از پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات دانشجویی به دانشجویان مجموعه علوم پزشکی لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، محمد سبحانی لاری رئیس اداره رفاه دانشجویی دانشگاه از پرداخت قریب به ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات دانشجویی در سال ۱۴۰۱ به دانشجویان مجموعه خبر داد.

وی با اشاره به این مطلب که وامهای اعطا شده در سال گذشته شامل ۷ مورد تعیین شده از سوی وزارت بهداشت بوده، اظهار داشت: وام تحصیلی در نیم سال اول و دوم، وام ازدواج، وام شهریه، وام ودیعه مسکن و وام ضروری برای نیم سال اول و وام اربعین عناوینی است که در قالب آن به دانشجویان تسهیلات کم بهره اعطا شده است.

سبحانی لاری افزود: این وامها طی دو ترم تحصیلی به ۹۴۹ دانشجو در دو دانشکده پرستاری واحد لار و بهداشت واحد اوز پرداخت شده و پس از پیگیری های انجام شده نیز وام تحصیلی نیم سال دوم که درخواست آن در سال گذشته ثبت شده بود، در تاریخ ۲۸ فروردین ماه امسال به حساب متقاضیان واریز شد.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۹:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین