جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

فرماندار ویژه لارستان: بانکها در پرداخت تسهیلات به مردم سختگیری نکنند

فرماندار ویژه لارستان گفت: بانکها در پرداخت تسهیلات به مردم سختگیری نکنند و در روند پرداخت ها، تسهیل گری کنند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری…

فرماندار ویژه لارستان گفت: بانکها در پرداخت تسهیلات به مردم سختگیری نکنند و در روند پرداخت ها، تسهیل گری کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلسه شورای هماهنگی بانکهای شهرستان لارستان به ریاست داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و با حضور احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، صابر خداپرستی بازرس امور شعب بانکی استان فارس و کلیه روسای بانکهای شهرستان در محل فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار ویژه لارستان با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات بانکی برای برون رفت از مشکلات مردم، بخصوص سرمایه گذاران افزود: باید تلاش کنیم با ایجاد فضای مناسب سرمایه گذاری و رفع موانع بر اساس اختیارات و وظایف قانونی از تولید و سرمایه‌گذاری‌ها در این زمینه حمایت قاطع شود.

فرماندار ویژه لارستان خطاب به روسای بانک‌های این شهرستان گفت: شما کارشناس‌ در حوزه کاری خود هستید و تا می‌توانید انجام کار مردم و پرداخت تسهیلات را در اولویت قرار دهید.

او کمک بانک‌ها به واحد‌های تولیدی و صنعتی را از ضرورت‌ها برشمرد وگفت: برخی واحد‌های در حال احداث و مشکل‌دار داریم که بانک‌ها باید کمک کنند این واحد‌ها به چرخه تولید برسند، تا اشتغال آفرینی صورت پذیرد.

دهقان گفت: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات در زمینه‌های مختلفی همچون ازدواج، فرزند آوری، اقشار کم‌درآمد، حوزه‌های اقتصادی، تولیدی، کشاورزی، مسکن، اشتغال، تسهیلات خوداشتغالی و غیره تسهیل کنند. وی اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی مردم، کاهش سخت گیری نقش مهمی در اصل رضایت مندی بانکها خواهد داشت.

فرماندار ویژه لارستان بر همکاری بانکها در تسهیل ضمانت های بانکی، شفاف سازی در اطلاعات خدمات بانک و تسهیل در پرداخت وام های قرض الحسنه، تسریع در ارایه تسهیلات کم بهره با هدف توانمندسازی مردم و کمک به افراد کم درآمد در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته نیز تاکید کرد.

در ادامه احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، صابر خداپرستی بازرس امور شعب بانکی استان فارس و کلیه روسای بانکهای شهرستان نیز مطالبی را مطرح کردند.
در این جلسه همچنین برخی سرمایه گذاران نیز مشکلات خود را مطرح کردند و خواستار ارائه تسهیلات بانکی شدند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۷:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین