پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

برگزاری جلسه کمیسیون دانشجویی در لارستان

جلسه کمیسیون دانشجویی در لارستان به ریاست فرماندار برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان ؛ نشست کمیسیون دانشجویی شهرستان به ریاست دکتر…

جلسه کمیسیون دانشجویی در لارستان به ریاست فرماندار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان ؛ نشست کمیسیون دانشجویی شهرستان به ریاست دکتر داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و با حضور احمد علمدار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، روسای دانشگاه ها، فرماندهی انتظامی و رییس آموزش و پرورش در محل فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

فرماندار ویژه لارستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی دانشگاهها و مدارس ، در سخنانی با بیان اینکه دانشگاه باید محیطی امن و آرام برای دانشجویان باشد، اظهار داشت : باید روحیه نشاط، شادابی و آرامش برای دانشجویان فراهم شود، بنابراین لازم است روسای دانشگاهها، تمهیدات لازم را در زمینه رفاه دانشجویان فراهم نمایند.

دهقان بیان داشت : دانشگاه ها به عنوان مرکز تحقیق و پژوهش علمی و فرهنگی ، مهد نوسازی اجتماع هستند و در واقع دانشگاهها محلی هستند که در آن افکار و اندیشه‌ای جدید ، دانش و معرفت نو ، تکنولوژی متحول و فرهنگی خلاق و پویا نشو و نما می‌کند .

وی با اشاره به ارتباط دانشگاه با توسعه کشور افزود: دانشگاهها هم از نظر تامین نیروی انسانی کارآمد و افزایش کارایی و بهره‌ وری افراد و هم از جهت گسترش مرزهای دانش و فن و پیش بردن تکنولوژی در توسعه اقتصادی کشور موثر هستند و در واقع می توان گفت خدمات دانشگاه برای توسعه اقتصادی و حتی توسعه اجتماعی ـ سیاسی کشور نقش زیر بنایی دارد .

فرماندار ویژه لارستان در خاتمه سخنان خود از مسئولین دانشگاههای شهرستان خواست تا نسبت به بررسی و مرتفع ساختن مشکلات دانشگاهها بخصوص در زمینه تامین وسیله ایاب وذهاب دانشجویان، ساماندهی سلف سرویس ها، خوابگاه های دانشجویی و همچنین آماده سازی فضای دانشگاه ها جهت ورود دانشجویان و استقبال از دانشجویان ورودی جدید و برپایی جشن برای آنها اقدام لازم معمول نمایند .

در ادامه هریک از اعضا جلسه نیز پیشنهادات و نقطه نظرات خود را ارائه کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین