جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پیگیری گلایه “دانشجویان مامایی”درخصوص پرداخت شهریه در دانشگاه آزاد لارستان

در پی گلایه یکی از دانشجویان درخصوص پرداخت شهریه در دانشگاه آزاد لارستان، این موضوع توسط خبرنگار میلاد لارستان از مسئولان این دانشگاه مورد پیگیری قرار گرفت. به گزارش میلاد…

در پی گلایه یکی از دانشجویان درخصوص پرداخت شهریه در دانشگاه آزاد لارستان، این موضوع توسط خبرنگار میلاد لارستان از مسئولان این دانشگاه مورد پیگیری قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان چندی پیش یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با ارسال متنی گلایه آمیز، نسبت به نحوه پرداخت شهریه در این دانشگاه معترض شده و با بیان اینکه موضوع شهریه مشکل دانشجویان مامایی این دانشگاه می باشد خواستار  پیگیری موضوع از سوی میلاد لارستان شد. در متنی که وی برای میلاد لارستان ارسال نموده آمده است:

“بنده از دانشجویان داتشگاه آزاد لارستان هستم که مامائی می خوانم. دانشگاه  بجای کمک کردن به دانشجوها در این وضعیت سخت که پرداختن شهریه مشکل شده، علاوه بر شهریه بطور جداگانه درخواست نموده تا مبلغ ۷۰۰ هزار تومان دیگر نیز به حساب واریزکنیم. پس از اعتراض به این موضوع بیان شد که ن یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان واریز کنید! بعداز کش و قوس های فراوان باز هم همان ۷۰۰ هزار تومان مورد درخواست قرار گرفت.  در صورتیکه هیج قاعده و قانونی وجود نداشته و  فقط گفته می شود بخشنامه است. وقتی عنوان می کنیم بخشنامه را به ما نشان دهید، گفته می شود که محرمانه است.

مسئول شهریه هیچ اطلاعی از این هزینه ندارند و فقط گفته می شود از طریق بخش مامایی این مبلغ را واریزکنید! در حالی که مسئول این بخش از این موضوع ابراز بی اطلاعی می کند و از ما می خواهد که به بخش شهریه مراجعه کنیم. در واقع پاس کاری می کنند و هیچکس هیچ اطلاعی نداره!” لطفا شما این موضوع را پیگیری کنید. ما واقعا در شرایط سختی هستیم!”

موضوع فوق توسط خبرنگار میلاد لارستان با مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در میان گذاشته شد که این مسئول گفت: شهریه را دانشگاه یا کارمندان مالی تعیین نمیکنند که کسی بخواهد بیشتر یا کمتر بگیرید. وی افزود: شهریه بر اساس نرم افزار مشخص، تعریف شده و اگر یک ریال هم بیشتر گرفته شود، سیستم، شما را طلبکار حساب به حساب می آورد.

همچنین در این خصوص، مهدی یزدانی مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان نیز با پیگیری این موضوع، جوابیه ای برای خبرنگار میلاد لارستان ارسال کرده است. در این متن آمده است:

موارد اشاره شده در پيام دانشجوي عزيزمان مورد بررسي قرار گرفت و لازم به ذكر است به اطلاع اين دانشحوي محترم و ساير فرهيختگان واحد رسانده شود كه مبالغ در خواستي از واحد دانشگاه ازاد اسلامي لارستان، مطابق با بخشنامه و ايين نامه هاي ارسالي از سوي سازمان مركزي بوده و تمامي واحدهاي سازماني ملزم به اجراي تمامي مفاد آن هستند.

در ادامه آمده است: بخشنامه مورد نظر در امور مالی و اداری دانشگاه موجود است و اگر عزيزي تمايل به رویت آن دارد، مي تواند با مراجعه به امور مالي واحد از شرايط آن مطلع شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۵:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین