سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
مدیر کمیته امداد لارستان خبر داد

آمادگی 330 مدرسه لارستان برای برگزاری جشن نیکوکاری

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان از آمادگی ۳۳۰ مدرسه این شهرستان برای برگزاری جشن نیکوکاری خبر داد.

مدیر کمیته امداد لارستان از آمادگی ۳۳۰ مدرسه این شهرستان برای برگزاری جشن نیکوکاری خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور در حاشیه آغاز جشن نیکوکاری در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل کمیته امداد و آغاز هفته نیکوکاری، اظهار داشت: این نهاد در لارستان سه برنامه کلان تغییر دیدگاه فقرا نسبت به فقر، جهت‌دهی کمک‌های خیران و همچنین توجه به مسکن محرومان را برای پیشبرد کارها در نظر دارد.

وی بابیان اینکه جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور از امروز در لارستان و از مدارس کلید خورده است، افزود: ۳۳۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌ها و هدایا در سطح مدارس شهرستان لارستان فعال شده است.

مدیر کمیته امداد لارستان تصریح کرد: هر مدرسه با همکاری دانش‌آموزان و مربیان اقدام به برگزاری جشن نیکوکاری می‌کند و در پایان این هدایای نقدی و غیرنقدی بین نیازمندان همان مدرسه توزیع می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه جشن باشکوه نیکوکاری ۱۲ تا ۱۴ اسفندماه نیز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ۱۵ پایگاه و سه مرکز نیکوکاری مستقر در لارستان آماده جمع‌آوری کمک‌ها هستند و همچنین در آئین ویژه‌ای یک پایگاه در محل برگزاری نماز جمعه در این مورد برپا خواهد شد.

دلاور بابیان اینکه در سال گذشته ۱۳۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی در لارستان جمع‌آوری شد، یادآور شد: ۱۰۰ میلیون تومان آن در مدارس شهرستان لارستان و از طرف دانش‌آموزان پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد لارستان از برگزاری طرح ۱۳۹۵ لبخند در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: در این طرح، هر یک از شهروندان می‌توانند با تهیه یک یا چند کارت هدیه ۲۰ هزار تومانی، در طرح ۱۳۹۵ لبخند مشارکت کنند و دل کودکان و نوجوانان نیازمند را در آستانه عید نوروز شاد کنند.

وی افزود: خیران از هر جای کشور برای شرکت در این طرح، می‌توانند مبلغ دلخواه خود را در بانک ملی به شماره‌حساب ۰۲۱۶۴۹۸۲۹۸۰۰۸ به‌نام کمیته امداد لارستان واریز کنند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۵:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین