چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

دستگیری “حمید کافر” و “ناصر شل‌مغز” در لارستان!

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان ضمن اشاره به دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش معروف، هشدار داد که هرگونه اقدام منجر به برهم خوردن نظم و آرامش عمومی، برخورد قانونی…

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان ضمن اشاره به دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش معروف، هشدار داد که هرگونه اقدام منجر به برهم خوردن نظم و آرامش عمومی، برخورد قانونی و قاطع عوامل انتظامی را به دنبال دارد.

به گزارش میلادلارستان به نقل ایسنا سرهنگ سید محمد یوسفی  به خبرنگاران گفت: در پی اعلام امت حزب‌الله مبنی بر اینکه دو نفر ناشناس با سر و صورت پوشیده و با سلاح سرد اقدام به ایجاد درگیری، مزاحمت برای نوامیس، قدرت نمایی با سلاح سرد و اخلال در نظم عمومی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها می‌کنند، شناسایی این افراد در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که این اراذل و اوباش به شهرستان مجاور (گراش) فرار و خود را از دید پلیس مخفی کرده‌اند. فرمانده انتظامی لارستان اضافه کرد: ماموران پس از اخذ نیابت قضائی به شهرستان گراش اعزام و در یک عملیات ضربتی هر دو اراذل و اوباش را دستگیر کردند.

یوسفی با بیان اینکه متهمان ۲۵ و ۲۶ ساله در محل زندگی خود به “حمید کافر و ناصر شل مغز” معروف بودند، گفت: این اراذل و اوباش پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این امر مهم را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۵:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین