جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

عامل تشویش اذهان عمومی در لارستان دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی لارستان گفت: فردی که با تهیه و انتشار کلیپ‌ در فضای مجازی در خصوص حوادث اخیر خوزستان قصد تشویش شهروندان را داشت، دستگیر شد. به گزارش میلاد…

جانشین فرمانده انتظامی لارستان گفت: فردی که با تهیه و انتشار کلیپ‌ در فضای مجازی در خصوص حوادث اخیر خوزستان قصد تشویش شهروندان را داشت، دستگیر شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، سرهنگ ناصر حیدری گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی لارستان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند شخصی با انتشار کلیپی در فضای مجازی سعی در تشویش اذهان عمومی به انگیزه اغفال و حضور جوانان در خیابان‌ها و سردادن شعار علیه نظام دارد که بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کارخود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی با بررسی دقیق موفق شدند هویت متهم را شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محلات این شهرستان در مخفیگاهش دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه فرد دستگیر شده در بازجویی اولیه و مواجه شدن با مستندات پلیس به جرم خود اقرار و پس از ان تحویل مراجع قضایی شد، گفت: نیروی انتظامی با تمام توان با اخلالگران نظم و امنیت در فضای حقیقی و مجازی برخورد قاطع می‌کند و از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت برخورد با چنین مواردی مراتب با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۶:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین