دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

رئیس کل گمرک کشور: برای تسریع در راه اندازی رویه واردات گمرک، کارشناسانی به لارستان اعزام میشوند

یکی از خبرهای مهمی که طی چند روز گذشته در رسانه ها بازنشر آن مغفول ماند دیدار  داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان با معاون وزیر و رییس کل گمرک ایران …

یکی از خبرهای مهمی که طی چند روز گذشته در رسانه ها بازنشر آن مغفول ماند دیدار  داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان با معاون وزیر و رییس کل گمرک ایران  بود که طی مدت اخیر و با حضور شخص فرماندار در تهران انجام گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،  فرماندار ویژه لارستان در دیدار  مقدسی معاون وزیر و رییس کل گمرک ایران با توجه به گستردگی و جمعیت بالای شهرستان و ظرفیت ها و پتانسیل های عظیم این منطقه همچون فرودگاه، نمایندگی وزارت خارجه و غیره، خواستار ارتقا چارت سازمانی گمرک لارستان و راه اندازی رویه واردات در منطقه لارستان بزرگ شد.

در این نشست  رییس کل گمرک ایران هم در سخنانی تاکید کرد.مطالب مطرح شده توسط فرماندار ویژه لارستان را به جد پیگیری می کنم.

وی در ادامه تاکید کرد: برای تسریع در راه اندازی رویه واردات از گمرک لارستان، کارشناسانی از دفتر صادرات و واردات، فن آوری اطلاعات، نوسازی و تجهیزات و دفتر ترانزیت گمرک ایران برای امکان سنجی و ارزیابی ظرفیت ها و پتانسیل ها و زیرساخت های گمرک، به لارستان اعزام و در خصوص راه اندازی رویه واردات تصمیم گیری می شود.

رییس کل گمرک ایران این را هم گفت که در صورت راه اندازی رویه واردات، از ظرفیت بخش خصوصی در زمینه های مختلف از جمله ایجاد باسکول، تخلیه و بارگیری، انبار و غیره استفاده می شود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۶:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین