پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

در ایجاد رویه واردات و ترانزیت کالا در گمرک لارستان تسریع شود

فرماندار ویژه لارستان با ابراز خرسندی، نسبت به قول مساعد کارشناسان درخصوص ایجاد رویه واردات و ترانزیت کالا در گمرک لارستان، گفت: معاونت فنی گمرک ایران و رئیس گمرک کشور…

فرماندار ویژه لارستان با ابراز خرسندی، نسبت به قول مساعد کارشناسان درخصوص ایجاد رویه واردات و ترانزیت کالا در گمرک لارستان، گفت: معاونت فنی گمرک ایران و رئیس گمرک کشور قول داده‌اند که این اتفاق برای لارستان محقق خواهد شد که این اتفاق خیلی مهم است و امیدواریم این مجوز به زودی صادر شود که اگر این مجوز صادر شود و تجار کمک کنند، امکان اشتغال خوبی فراهم می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، ایوب زارعی مدیر کل گمرکات استان فارس با داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمود.

در این نشست که احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان، دکتر سلمانپور رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان، امینی رییس گمرک لارستان و جمعی از خیرین شهرستان نیز حضور داشتند، در خصوص چگونگی وارد کردن خودروهای اورژانس، آمبولانس، هلال احمر، بهزیستی و معافیت از عوارض گمرکی و مالیاتی این خودروها بحث و تبادل نظر شد.

فرماندار ویژه لارستان هم در سخنانی با ابراز خرسندی، نسبت به قول مساعد کارشناسان درخصوص ایجاد رویه واردات و ترانزیت کالا در گمرک لارستان، ادامه داد: معاونت فنی گمرک ایران و رئیس گمرک کشور قول داده‌اند که این اتفاق برای لارستان محقق خواهد شد که این اتفاق خیلی مهم است و امیدواریم این مجوز به زودی صادر شود که اگر این مجوز صادر شود و تجار کمک کنند، امکان اشتغال خوبی فراهم می‌شود.

وی خواستار تسریع در ایجاد رویه واردات و ترانزیت کالا در گمرک لارستان شد.

ایوب زارعی مدیر کل گمرکات استان فارس هم قول مساعد داد موارد مطرح شده در این جلسه را پیگیری و اجرایی کند.

در ادامه دکتر سلمانپور رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان، امینی رییس گمرک لارستان و جمعی از خیرین شهرستان نیز مطالبی را بیان کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۴:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین