شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس منصوب شد

  استاندار فارس در حکمی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس را منصوب کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدهادی ایمانیه در حکمی سید…

 

استاندار فارس در حکمی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس را منصوب کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدهادی ایمانیه در حکمی سید مهدی خادمی را با حفظ سمت بعنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس را منصوب کرد.

در حکم استاندار فارس خطاب به آقای سید مهدی خادمی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال معاونت اقتصادی آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب به موجب این ابلاغ جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس منصوب می‌نمایم.

استفاده از کلیه ظرفیت‌های موجود در استان، اهداف و برنامه‌های تعریف شده در حوزه اقتصادی، از جمله ایجاد هماهنگی و نظارت بر فرآیند تهیه و توزیع ارزاق و مایحتاج عمومی و رسیدگی به امور مرتبط به تنظیم بازار، مدیریت مخاطرات اقتصادی از طریق طرح‌های واکنش هوشمند فعال، سریع و بهنگام در برابر مخاطرات و اختلال‌های داخلی، حمایت از بنگاه‌های اقتصادی استان، اجرای برنامه‌های توسعه اشتغال، بهبود فضای کسب و کار استان و جذب سرمایه گذاری، مورد تاکید و انتظار است.

امید است با عنایت به وظایف حاکمیتی استانداری با تقویت روحیه انقلابی، پاک‌دستی، فساد ستیزی و امانتداری و لحاظ سیاست‌های دولت مردمی، با توسل به منش و کلام حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید. از خداوند متعال، حسن عاقبت برای شما مسئلت دارم.

لازم به ذکر است، دکتر محسن ربانی زاده به دلیل تجربه و سوابق ارزنده در حوزه اقتصادی، بعنوان مشاور استاندار منصوب شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۵:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین