جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات لارستان مشخص شدند

میلاد لارستان: طی آئینی با حضور معاون مطبوعاتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات لارستان مشخص شدند.

طی آئینی با حضور معاون مطبوعاتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات لارستان مشخص شدند.

به گزارش میلاد لارستان؛ شامگاه پنجشنبه طی آئینی با حضور صابر سهرابی معاون مطبوعاتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، خبرنگاران مطبوعات و فضای مجازی، سردبیران، پیشکسوتان و اصحاب رسانه که در محل تالار تجمعات شورای اسلامی شهر لار برگزار شد، اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات لارستان مشخص شدند.

در این جلسه، کاندیداها پس به معرفی خود و رزومه کاری خود پرداختند و در پایان با انجام رأی گیری از افراد حاضر، حمید منشی، محمد خواجه پور، فرزاد قناعت پور، ابراهیم احمدی و عشرت جهاندیده به عنوان پنج اعضای اصلی، ابوالحسن مویدی و عبدالرضا حامدنیا به عنوان اعضای علی البدل و محمد مبشری و علی مگردان به عنوان بازرسان هیئت مدیره خانه مطبوعات لارستان مشخص شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران، گفت: این افراد برای مدت یکسال در سمت اعضای خانه مطبوعات به انجام وظیفه خواهند پرداخت.

سیدعلی اصغر رفعت حقیقی با بیان اینکه مهمترین وظیفه خانه مطبوعات کمک به بخش توسعه علمی و فرهنگی و پیگیری مسائل اقتصادی خبرنگاران، مطبوعات و خبرگزاری هاست، افزود: امید می رود با تشکیل خانه مطبوعات در لارستان شاهد رشد کمی و کیفی فضای رسانه ای در این منطقه باشیم.

وی درخصوص سایر وظائف و اختیارات خانه مطبوعات لارستان، تصریح کرد: پیگیری حق و حقوق صنفی خبرنگاران، برنامه ریزی برای برگزاری کلاس های آموزشی و برگزاری سیمنارها و جشنواره ها از عمده اختیارات خانه مطبوعات است.

دبیر اولین جشنواره مطبوعات فارس در پایان، اضافه کرد: خانه مطبوعات لارستان، نخستین شعبه خانه مطبوعات در بین شهرستانهای فارس به غیر از مرکز استان است.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۹:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین