پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

مشترکین خانگی صرفه جو در لارستان پاداش گرفتند

تعدادی از مشترکین خانگی که مصرف خردادماه آنها نسبت به زمان مشابه سال گذشته کاهش داشته، پاداش دریافت نمودند. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت برق لارستان؛…

تعدادی از مشترکین خانگی که مصرف خردادماه آنها نسبت به زمان مشابه سال گذشته کاهش داشته، پاداش دریافت نمودند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت برق لارستان؛ مدیر توزیع برق لارستان با اعلام این خبر افزود: در کنار طرح های تشویقی مشترکین کشاورزی و صنعتی، آن دسته از مشترکین خانگی که با رعایت اصول مدیریت مصرف توانسته‌اند مصرف انرژی خود را در ٢ ماه اخیر نسبت به سال قبل کاهش دهند، به نسبت میزان کاهش، از پاداش مدیریت مصرف بهره مند گردیدند.

دامن کشان اضافه کرد، مبالغ این پاداش بگونه ای می باشد که در صورتحساب های صادره اخیر، تعدادی از مشترکین علاوه‌بر رایگان شدن بهای برق مصرفی ٢ ماهه شان در سیستم بستانکار شدند.

وی اظهار داشت: بهره مندی از تخفیف مدیریت مصرف، فرصت مغتنمی است که همه مشترکین در مناطق گرمسیری به راحتی و بدون سلب آسایش خود می توانند از آن استفاده نمایند و هزینه های اقتصادی خانوار خود را کاهش دهند.

 دامن کشان در پایان اضافه کرد در کنار طرح های کاهش پیک امسال، اگر همه مشترکین خانگی تنها ١٠ درصد از مصارف خود را در ساعات اوج بار (١٢ تا ۱٨) کاهش دهند، از تابستان امسال بدون خاموشی گذر خواهیم کرد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۷:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین