جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 17 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
مشاور عالی دانشکده علوم پزشکی لارستان:

پتانسیل های علوم پزشکی لارستان کمتر از بعضی دانشگاه های علوم پزشکی کشور نظیر آبادان، ایرانشهر و یاسوج نیست

مشاور عالی دانشکده علوم پزشکی لارستان در سخنانی اظهار داشت:  لارستان پتانسیل های ویژه ای دارد که گاهاً بالقوه مانده است. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم…

مشاور عالی دانشکده علوم پزشکی لارستان در سخنانی اظهار داشت:  لارستان پتانسیل های ویژه ای دارد که گاهاً بالقوه مانده است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی  لارستان، رامین عوض پور اظهار داشت: چهار سالی که در وزارت بهداشت بودم اکثر دانشگاه های علوم پزشکی کشور را بازدید کردم و اکنون هم در چهار ماهی که در لارستان هستم منطقه را دیده ام. با درصد اطمینان بالایی عرض میکنم پتانسیل و شاخص های سلامت در دانشکده علوم پزشکی لارستان کمتر از بعضی دانشگاه های علوم پزشکی کشور نظیر آبادان، ایرانشهر و یاسوج نیست.

وی با تاکید بر اینکه این پتانسیل ها گاهاً بالقوه باقی مانده است، تصریح کرد: مردم، خیرین و مسئولان منطقه دوست دارند لارستان رشد کرده و توسعه پیدا کند. بی شک اگر حاکمیت یک قدم بر دارد، آنان چندین قدم برمی‌دارند، هماهنگونه که تا کنون نیز بارها این مسئله را به اثبات رسانده اند.

عوض پور افزود: علاوه بر ارائه خدمات سلامت به مردم منطقه، تقریبا شاهد پذیرش ۳۰درصدی بیماران از جنوب استان فارس و کشورهای حاشیه خلیج فارس در لارستان هستیم که این مسیله نگاه ویژه ای را برای منطقه می طلبد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پتانسیل های علوم پزشکی لارستان کمتر از بعضی دانشگاه های علوم پزشکی کشور نظیر آبادان، ایرانشهر و یاسوج نیست”

  1. کارمند. علوم پزشکی لارستان گفت:

    اگر در حوزه جغرافیایی. علوم پزشکی لارستان رعایت عدالت وتوازن در دادن خدمات و تجهیزات بشود قطعا قدرت چانه زنی در وزارتخانه بیشتر می شود اما متاسفانه شبکه های زیر مجموعه. ساز هماهنگ نمی زنند واین موضوع باید در نظر داشته باشیم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین