سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

استاندار فارس:تکمیل بیمارستان جویم از اولویت های ماست؛‌قول میدهیم به تناسب جویم امتیازات به بنارویه نیز اختصاص یابد

استاندار فارس در سخنانی با بیان اینکه تکمیل بیمارستان جویم که سالها به طول انجامیده  از اولویت های استانداری فارس می باشد اظهار داشت:  این قول را خواهیم داد به…

استاندار فارس در سخنانی با بیان اینکه تکمیل بیمارستان جویم که سالها به طول انجامیده  از اولویت های استانداری فارس می باشد اظهار داشت:  این قول را خواهیم داد به تناسبی که هست بتوانیم بصورتی متوازن با شهرستان جویم امتیازات به بخش بنارویه نیز داده شود. سعی میکنیم بر اساس عدالت، توسعه را برای شهرستان های جنوب استان رقم بزنیم.

به گزارش میلاد لارستان ایمانیه که روز گذشته در جریان شهرستان شدن جویم و معارفه فرماندار این شهرستان در جمع مردم سخن می گفت بیان داشت: سرزمین لارستان سرزمین بین وحدت ادیان و وحدت ملی است. همواره اینجانب از زمان مسئولیت در دانشگاه علوم پزشکی بارها به این خطه رفت و آمد داشته ام و متوجه فرهنگ و معرفت مردمان این دیار شده ام. مردمان این خطه خیراندیش هستند بگونه ای که در هر کجای دنیا باشند منطقه و کشور خود را فراموش نمی‌کنند و تلاش دارند تا موجب رفاه همشهریان خود شوند.

وی با بیان اینکه حضور مسئولین و مردم از شهر لار در شهر جویم و عرض تبریک بخاطر شهرستان شدن این بخش نشانه وحدت رویه در این منطقه است افزود: منطقه لارستان منطقه ای است که عکس سید عبدالحسین لاری به عنوان مبارزه گر اول استعمار در اتاق رهبری بر دیوار نصب شده و شجاعت و وحدت کمک کرده که این سرزمین ماندگار بماند.

ایمانیه بیان داشت:‌باید تلاش کرد با دوستی و برادری و همکاری در منطقه حفظ شود  تا پیشرفت و توسعه کشور، استان و شهرستان ها صورت بگیرد و باید طبق افق های برنامه ریزی شده عمل کرد تا مشکلات به تدریج بر طرف گردد.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح صیانت از جمعیت در کشور اشاره نموده و افزود: باید همه مردم کمک کنند که موضوع جمعیت کشور به سرانجام خوبی منتهی شود. وی گفت: مقام معظم رهبری در این خصوص چندین بار احساس خطر نمودند و طی ده سال گذشته ۲۲ بار به صورت جدی بر این موضوع تأکید نموده اند و  توقع میرود مسئولین و مردم تلاش کنند تا از یک جامعه پیر و سالمند دور شویم و صد البته باید قدر سالمندان را نیز دانست.  شخص اول استان با بیان اینکه اگر جامعه ای به دنبال فعالیت های مفید است باید دارای جامعه ای جوان باشد اظهار داشت: این مورد از ترفندهای دشمن بود که باعث شد فرزندآوری در کشور کاهش یابد.

ایمانیه در ادامه به مسئله کار، سلامت و راه برای شهرستان  جویم اشاره نموده و اظهار داشت: سعی خواهیم کرد در راه رفع این مشکلات قدم برداریم. وی تکمیل بیمارستان جویم که سالها به طول انجامیده  را از اولویت های استانداری فارس دانسته و افزود: مشکلات مربوط به کمبود آب نیز باید با روش های جدید بر طرف شده و معضل خانه دار شدن مردم نیز با نهضت ملی مسکن  مرتفع گردد

استاندار فارس در پایان ضمن تقدیر از مردم بنارویه که با خویشتنداری خود اجازه ندادند وحدت منطقه خدشه دار گردد اظهار داشت: این قول را خواهیم داد به تناسبی که هست بتوانیم بصورتی متوازن با شهرستان جویم امتیازات به بخش بنارویه نیز داده شود. سعی میکنیم بر اساس عدالت، توسعه را برای شهرستان های جنوب استان رقم بزنیم.

 

ح/۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۷:۵۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین