چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

با پیگیری نماینده مردم:برق موقت سه روستای خنج با دو دستگاه 20 میلیارد تومانی تامین شد

با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی کمبود برق روستاهای «کورده»، «فدویه» و «گرمشت» خنج با راه‌اندازی ۲ دستگاه مولد یک مگاواتی به صورت موقت تامین شد. به گزارش…

با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی کمبود برق روستاهای «کورده»، «فدویه» و «گرمشت» خنج با راه‌اندازی ۲ دستگاه مولد یک مگاواتی به صورت موقت تامین شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، این دستگاه‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی تامین و در روزهای گذشته توسط شرکت برق منطقه‌ای فارس در روستای «کورده» در شهرستان خنج نصب و وارد مدار شدند.

 حسین‌زاده نماینده مردم ضمن عذرخواهی از مردم و تقدیر و تشکر از صبوری آن‌ها و تلاش‌های ائمه جمعه شهرستان خنج، حقیقی سرپرست شرکت برق منطقه‌ای فارس، اسفندیاری فرماندار خنج، جونا مدیر برق خنج، عباسی و مجیدی مسئولین دفتر نماینده، دهیاری واعضای محترم شورای اسلامی روستاهای مذکور بیان داشت: برای تامین برق این روستاها به صورت پایدار نیز ایستگاه ۱۳۲ کیلوولتی ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیمانکار ساختمانی این پروژه مشخص و عملیات ساخت آن از بودجه شرکت ملی نفت آغاز شده است افزود: با پیگیری‌های مداوم از دو سال قبل قرار است از محل اعتبارات وزارت نفت و با همکاری شرکت برق منطقه‌ای فارس این ایستگاه ساخته شود، حسین زاده بیان داشت: امید است ایستگاه ۱۳۲ کیلوواتی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است؛ کورده، فدویه و گرمشت غربی‌ترین روستاهای حوزه انتخابیه هستند که دارای جمعیتی بالغ بر ۴ هزار نفر می باشند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۵:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین