جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

خیّر گَراشی پای کار ساخت خانه بهداشت در شهرستان “لنده”

مدیر عامل و کارشناسان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد به منظور پیگیری و شتاب بخشی به احداث دو پروژه خانه بهداشت در روستاهای مال ملا و موگرمون شهرستان لنده…

مدیر عامل و کارشناسان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد به منظور پیگیری و شتاب بخشی به احداث دو پروژه خانه بهداشت در روستاهای مال ملا و موگرمون شهرستان لنده با خیّر اهل گراش در شیراز دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سالار جوکار مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار از خدمات ماندگار جامعه خیرین در مناطق محروم و کم برخوردار کشور تقدیر کرد و گفت: دکتر حسین سعادت و مهندس یعقوب سعادت از جمله خیّرینی هستند که به استان محروم کهگیلویه و بویراحمد عنایت ویژه ای در حوزه بهداشت و درمان داشته و به یاری مردم شتافته اند. وی در این دیدار خواستار نهایی نمودن وضعیت دو پروژه خانه بهداشت در روستاهای مال ملا و موگرمون شهرستان لنده شد.

مهندس یعقوب سعادت نماینده تام الاختیار خَیّر گرانقدر نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم به مدیر عامل و کارشناسان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد،گفت: در ابتدا عملیات ساخت پروژه ی خانه بهداشت روستای مال ملا اجرایی می شود و پس از آن به پروژه خانه بهداشت موگرمون خواهیم پرداخت.

وی افزود: امید است با تکمیل و بهره برداری از پروژه های خیرساز بهداشتی درمانی در شهرستان لنده شاهد ارتقای خدمات و شاخص های سلامت در روستاهای هدف و روستاهای اقماری باشیم.

نماینده تام الاختیار خیر؛ در پایان بیان کرد: در مرحله ی اول مبلغ یک میلیارد ریال به حساب مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد واریز شد تا با استفاده از مصالح با کیفیت در تکمیل پروژه اقدام گردد با این اوصاف تحویل به موقع به شبکه بهداشت و درمان شهرستان و بهره برداری از آن در کوتاهترین زمان ممکن مد نظر می باشد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۳:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین