چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

خیر کتابخانه ساز لارستانی، خیرساز برتر کشور شد

پنج کتابدار و فعال کتابخوانی فارس و یک کتابخانه برتر فارس در آیین بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار که به منظور تجلیل از برگزیدگان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در…

پنج کتابدار و فعال کتابخوانی فارس و یک کتابخانه برتر فارس در آیین بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار که به منظور تجلیل از برگزیدگان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در تهران برگزار شد، تقدیر شدند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، در این رویداد، افسانه مظفری کتابدار کتابخانه کوثر نور شهرستان نی ریز (کتابدار برتر خلاق کشوری)، سید صدرالله حسینی مسئول کتابخانه استاد شهید مطهری نورآباد ممسنی و حسین قاسمی مسئول کتابخانه قائمیه اشکنان شهرستان لامرد (کتابدار برتر خلاق کشوری) تجلیل شدند. همچنین عبدالحمید هنری خیر کتابخانه‌ ساز شهرستان لارستان نیز خیر کتابخانه ساز برتر شناخته و تقدیر شد.

در ادامه از میان کتابخوانان و اعضای نمونه کشور زینب آشوبی از کتابخانه قائمیه اشکنان لامرد در گروه سنی خردسال تقدیر شد.

در بخش تقدیر از کتابخانه‌های مشارکتی کشور ، کتابخانه عمومی مکتب جعفری شیراز به عنوان کتابخانه برتر شناخته شد و از سمیه حقیقت مسئول این کتابخانه قدردانی شد. این کتابخانه به دلیل تبلیغات، اطلاع‌ رسانی و تعامل شایسته با مخاطبین کتابخانه، فضاسازی استاندارد محیط داخلی کتابخانه، آماده‌سازی و خدمات فنی مناسب منابع کتابخانه‌ای، فعالیت مناسب در برگزاری برنامه‌های فرهنگی از جمله نشست‌های کتابخوان کتابخانه‌ای و مدرسه‌ای، جلسات جمع‌خوانی، اجرای برنامه‌ها و نمایشگاه‌های مناسبتی در محل کتابخانه به عنوان یکی از کتابخانه‌های برتر مشارکتی کشور معرفی شد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۷:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “خیر کتابخانه ساز لارستانی، خیرساز برتر کشور شد”

  1. شهروند اوزی گفت:

    اقای عبدالحمید هنری اهل شهر اوز هستند که تاکنون به کتابخانه اندیشه اوز کمک زیادی نمودند اوز درحال حاصر دارای ۳ کتابخانه عمومی است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین