سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 18
پاسخ معاون توسعه علوم پزشکی لارستان به تیتر روزنامه میلاد لارستان:

اقدامات لازم برای تاسیس ورودی جدید بیمارستان لار، از سوی دانشکده انجام و منتظر پاسخ شورای ترافیک شهرستان هستیم

در پی درج تیتر نخست میلاد لارستان در شماره ۱۹۸۶ با عنوان «تاسیس ورودی بیمارستان امام رضا(ع) لار وظیفه شهرداری است یا دانشکده علوم پزشکی لارستان؟؟!!» معاون توسعه دانشکده علوم…

در پی درج تیتر نخست میلاد لارستان در شماره ۱۹۸۶ با عنوان «تاسیس ورودی بیمارستان امام رضا(ع) لار وظیفه شهرداری است یا دانشکده علوم پزشکی لارستان؟؟!!» معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان جوابیه ای را در این خصوص ارائه نمود.
به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، دکتر رامین اقتداری، در این خصوص  اظهار داشت: مکاتبات متعددی از سال ۹۶ در خصوص بهسازی و یا حتی بازسازی ورودی بیمارستان امام رضا ع لارستان، به ارگانهای ذی ربط از جمله شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی شهرستان ارسال شده که تا کنون ادامه داشته و با دستور دکتر سلمان پور، رییس دانشکده نیز در حال حاظر به شکل جدی تری نیز مورد پیگیری قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به لزوم توجه به زیباسازی شهری همچنین بهسازی ورودی بیمارستان امام رضا(ع) لار به عنوان بیمارستان مرکزی در منطقه، موازی با نامه نگاری های اداری در خصوص عقب نشینی و تغییر سردرب، نقشه های متعددی در همین راستا طراحی و در واحد فنی این دانشکده مورد بررسی قرار دارد.

دکتر اقتداری اذعان داشت: پیرو پیگیرهای متمادی انجام شده طی چند سال اخیر، پیرو پاسخ دریافتی از شهرداری لار، بالاخره مقرر گردید مسئله در کمیسیون ماده ۵ اداره کل راه و شهرسازی لارستان بررسی گردد.

وی تصریح کرد: در ادامه این مسیر، مکاتبات تازه ای با اداره کل راه و شهرسازی صورت گرفت که نهایتاً جهت تصریح امور در تیرماه سال جاری، جلسه ای با عنوان کمیته فنی در آن اداره کل تشکیل و مجددا بررسی این مقوله به شورای ترافیک شهرستان ارجاع داده شد.

معاون توسعه دانشکده در انتها خاطر نشان کرد: قریب به ۸۰ درصد طرح ها و نقشه های مورد نیاز از سوی مدیریت دفتر فنی این دانشکده آماده بوده و صرفا در انتظار پاسخ ارائه شده از سوی شورای ترافیک شهرستان هستیم تا بتوانیم آن طرح ها و نقشه ها را بنا به دستور، تطبیق داده، اصلاح و آماده پیاده سازی نمائیم.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۶:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین