پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

محبی پور خطاب به فرمانداران فارس: هیچ پروژه نیمه تمام نباید افتتاح شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس تاکید کرد: طرح های مختلف عمرانی در بخش های گوناگون و در هفته دولت امسال در این استان مورد بهره برداری قرار خواهد…

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس تاکید کرد: طرح های مختلف عمرانی در بخش های گوناگون و در هفته دولت امسال در این استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که طرحهای ناقص در این افتتاح ها جایی ندارند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا  اسماعیل محبی پور روز گذشته در آیین تجلیل از آزادگان شهرستان های مختلف فارس در لارستان اظهار داشت: هیچ پروژه نیمه تمام و ناقص نباید افتتاح شود و فرمانداران باید در این راستا هوشیار باشند و روبانی که در یک پروژه عمرانی قیچی می شود باید به مثابه پایان و تکمیل نهایی آن باشد و این طرح به طور ۱۰۰ درصد عملیات اجرایی آن انجام گرفته باشد.

محبی پور یادآور شد:همه این پروژه های عمرانی و اقدام ها و تحولات در حالی است که دولت همچنان با سخت ترین شرایط و تحریم ها و بدهی های انباشت شده از گذشته دست و پنجه نرم می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود آزادگان را از سرمایه های ارزشمند و افتخارات این نظام الهی دانست و ابراز داشت: هر وقت قوی بودیم دشمن مقابل ما زانو زده است. وی تصریح کرد: پیروزی ها و غلبه بر دشمن با مقاومت و جهاد و قوی بودن ممکن است و امروز هیچ کشور و مدعی توان و یارای مقابله نظامی با ایران را ندارد.

معاون استاندار فارس یادآور شد: برخی ها می گویند جمهوری اسلامی در ارتباط با شرق و کشورهای شرقی در حال امتیازدهی است و این سخن ناشی از بی اطلاعی آنها است، چون ایران عزتمند امروزه خود تصمیم می گیرد که با کدام کشور منطقه ای و جهانی ارتباط برقرار کند و هر گاه هم اراده کند و خطایی از کشور مقابل ببیند روابط خود را قطع خواهد کرد.

محبی پور شمار آزادگان سر افراز میهن را حدود ۴۰ هزار نفر دانست که ۱۷۰ نفر از این تعداد، زنان آزاده هستند و آزادگان استان فارس نیز بیش از ۲ هزار و۲۰۰ نفر هستند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۵:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین