پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

افتتاح و کلنگ زنی چند طرح در بیرم لارستان

در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور داریوش دهقان  فرماندار ویژه لارستان و  معاونین وی و نیز برخی از مسئولین محلی چندین پروژه مهم در بخش بیرم افتتاح…

در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور داریوش دهقان  فرماندار ویژه لارستان و  معاونین وی و نیز برخی از مسئولین محلی چندین پروژه مهم در بخش بیرم افتتاح شده و یا کلنگ زنی آن آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان در پنچمین روز هفته دولت کلنگ آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستای علی آباد اوکشی بخش بیرم لارستان به زمین زده شد. مجموع کل شبکه گذاری ۱۴.۵ کیلومتر است و ۶۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد. برای اجرای این طرح ۸۵ میلیارد ریال توسط دولت هزینه می شود. گفتی است با بهره برداری از این پروژه، سالیانه مصرف ۵۰۰ هزار لیتر سوخت مایع کاهش می یابد.

همچنین کلنگ آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳ آموزشگاه در روستاهای بخش بیرم لارستان به زمین زده شد. این طرح ها شامل دبیرستان ۹ کلاسه حضرت صاحب الزمان (عج) روستای بالاده، مدرسه ۶ کلاسه روستای علی آباد اوکشی و آموزشگاه شهید سخاوت روستای محمد قاسمی بوده که برای اجرای این طرح ها افزون بر ۲۶۰ میلیارد ریال توسط دولت هزینه خواهد شد.

کلنگ آغاز عملیات اجرایی ساخت ۶ طرح آبخیزداری و آبخوانداری نیز با حضور مسئولین در روستاهای بخش بیرم لارستان به زمین زده شد. این طرح ها در روستاهای بالاده، جوزقدان، نجف آباد ، کمال آباد، محمد قاسمی و علی آباد اجرایی می شود. برای اجرای این شش طرح ۳۰۰ میلیارد ریال توسط دولت هزینه خواهد شد. این سدها از نوع سنگ و سیمانی بوده و  مساحت کل حوزه آبخیزداری این شش طرح ۱۰ هزار متر مربع و حجم کنترل سیلاب یک میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب می باشد.

 زمین چمن مصنوعی دبستان شهید صادق نژاد نیز در روستای کریشکی بخش بیرم لارستان با حضور مسئولین افتتاح و به بهره‌برداری رسید. این طرح در زمینی با زیربنای ۸۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال بصورت مشارکتی خیر و اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، احداث شده است.

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۷:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین