جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

وعده ای که محقق شد؛ اورژانس لارستان به “اتوبوس آمبولانس” مجهز شد

همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود با تلاش تیم مدیریتی دانشکده، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به اورژانس ۱۱۵ لارستان تخصیص داده شد، که روز گذشته به دانشکده…

همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود با تلاش تیم مدیریتی دانشکده، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به اورژانس ۱۱۵ لارستان تخصیص داده شد، که روز گذشته به دانشکده علوم پزشکی لارستان تحویل داده شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان دکتر سلمان‌پور رییس دانشکده در این خصوص اظهار داشت: قریب به ۱۰ سال است که مردم شریف منطقه با توجه به شرایط جاده‌ای و مسیر ترانزیتی، وضعیت جغرافیایی و زیست محیطی همچنین گستره پهناور تحت پوشش مجموعه علوم پزشکی لارستان، چشم انتظار تخصیص یک دستگاه اتوبوس آمبولانس بودند.

وی افزود: این موضوع به عنوان نخستین مطالبه به حق مردمی پیگیری شده و در نخستین ماه‌های حضور در دانشکده، در کنار تفاهم نامه مجمع خیرین لارستان با سازمان اورژانس جهت تجهیز دیسپچ، با کمک دوستان و همراهان در تیم مدیریت جدید و رییس اورژانس ۱۱۵، موضوع عملیاتی شده و  اکنون این خدمت به دانشکده تحویل داده شد.

با اختصاص این آمبولانس مجهز، ناوگان حمل و نقل مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان در کنار آمبولانس های متعدد، موتورولانس و بالگرد در زمره مجهزترین مراکز اورژانس ۱۱۵ کشور قرار میگیرد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین