پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

تامین زمين ساخت ٢٠٠٠ واحد مسكونى «كاركنان نیروهای مسلح» در حوزه اداره کل راه و شهرسازی لارستان

زمين براىِ ساخت بيش از ٢٠٠٠ واحد مسكونى ویژه «كاركنان نیروهای مسلح» تأمین می‌شود. به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستـان ، نشست…

زمين براىِ ساخت بيش از ٢٠٠٠ واحد مسكونى ویژه «كاركنان نیروهای مسلح» تأمین می‌شود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستـان ، نشست مشترك سردار ابن الرضا فرمانده قرارگاه تأمین مسکن نیروهای مسلح ، سردار سارى دبيرقرارگاه و هيات همراه با مهندس شبانى مدیرکل راه و شهرسازی لارستـان به ميزبانى شهرستان لامرد در سالن جلسات كارخانه آلومنيوم برگزار شد .

در این جلسه با توجه به تشکیل قرارگاه تأمین مسکن نیروهای مسلح و لزوم تأمین مسکن جهت افراد فاقد مسکن نيروهاى مسلح، مقرر شد زمین براى ساخت بيش از ٢٠٠٠ واحد مسكونى مورد نیاز در شهرستان هاى حوزه استحفاظى اين اداره كل ويژه ى اين كاركنان تأمین شود .همچنین تاكيد شد كه پس از اعلام تعداد نفرات از طرف قرارگاه ، اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، مطابق با ليست اعلام شده اراضی مورد نظر به آنها را جهت ساخت مسکن اختصاص خواهد داد.

بر اساس این گزارش زمين هاى مورد نظر ويژه ى نيروهاى مسلح در هر شهرستان به صورت مجزا و در همان شهر پیش بينى شده  و این تفاهم‌نامه برای کارکنان این نیروها در راستای طرح نهضت ملی مسکن است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۸:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین