شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 60 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

تامین قیر برای توسعه ۵۰ هزار متر مربع از معابر روستایی لارستان

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در نشستی با حضور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان از تامین قیر برای آسفالت و توسعه ۵۰ هزار متر مربع از معابر روستایی در…

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در نشستی با حضور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان از تامین قیر برای آسفالت و توسعه ۵۰ هزار متر مربع از معابر روستایی در این شهرستان خبر داد و بیان داشت : توسعه روستایی و محرومیت زدایی بی وقفه و توقف در مناطق روستایی فارس تداوم دارد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، عطاءالله زمانی  در این نشست از پیگیری و پرداخت وام های بلاعوض مرحله دوم و وام های احداثی و تعمیری آسیب دیده از سیل دی ماه ۱۴۰۰ با اعتبار بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد و گفت : سهمیه مناسب وام حوادث جدید نیز بلافاصله بعد از تصویب و ابلاغ اختصاص خواهد یافت.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس از تامین قیر مصرفی آسفالت انجام شده و مصوب ابلاغی در کلیه پروژه های مشارکتی با دهیاری ها یا پروژه هایی که توسط پیمانکاران بنیاد از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی یا ملی انجام شده به عنوان یکی از طرح های مهم توسعه روستایی خبر داد و گفت : بالغ بر ۵۰ متر مربع از معابر روستایی از این محل توسعه خواهد یافت.

وی ، همکاری و پیگیری جهت اخذ کد پروژه های جدید با توجه به نیاز مبرم شهرستان لارستان را یکی از اولویت های پیش روی بنیاد مسکن دانست و گفت : با اتخاذ کد پروژه برای روستاهای این شهرستان تامین اعتبار برای اجرای طرح های هادی روستایی تسهیل می گردد.

 زمانی ، پیگیری برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان لارستان و جنوب فارس را نیز از اولویت های اصلی بنیاد مسکن دانست و گفت : طرح نهضت ملی مسکن در ۲۶ شهر جنوب فارس در حال اجرا است ، ۳۴ هزار و ۸۸۷ متقاضی در این شهرها نام نویسی کرده اند و به یک هزار و ۴۱۴ تقاضا ، پروژه مسکن ملی اختصاص یافته است و مابقی تقاضاها در حال بررسی است .

این مقام مسئول ادامه داد : آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جنوبی فارس ۲۰۱۶ میلیارد ریال است که تا کنون ۱۲۰۰ میلیارد ریال تامین شده است ، برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جنوبی فارس برای ۶ هزار و ۶۶ واحد زمین مناسب تامین گردیده و برای سایر واحد های متقاضی نیز تلاش می شود که زمین مناسب تامین گردد.

زمانی با اشاره به اینکه یک هزار و ۸۹ واحد مسکن نهضت ملی مسکن تا کنون در شهرهای جنوب فارس طراحی شده است افزود: یک هزار و ۲۵۳ واحد نیز با مشارکت شهرداری ها پروانه ساختمانی صادر شده است ، ۵۰۹ متقاضی نیز برای دریافت تسهیلات با بانکهای عامل عقد قرار داد کرده اند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین