پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

جشنواره عکس کارگر ایرانی برگزار می‌شود

میلاد لارستان: معاون امور اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس از برگزاری جشنواره عکس کارگر ایرانی خبر داد.

معاون امور اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس از برگزاری جشنواره عکس کارگر ایرانی خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان فارس، قادر خادم‌الحسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: علاقمندان به هنر عکاسی می‌توانند با ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره در این جشنواره رقابتی شرکت کنند.

وی در ادامه افزود: جشنواره در سه سطح عکس حرفه‌ای، موبایلی و سلفی برگزارشده و عموم علاقمندان می‌توانند در محورهای رضایت‌مندی از کار، سخت‌کوشی در کار و آزاد در این مسابقات شرکت کنند.

مدیر امور اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس تصریح کرد: عکس‌ها باید مستند باشند و تکنیک‌هایی که عاملی از عکس را اضافه، حذف یا جابه‌جا می‌کنند در بخش مسابقه پذیرفته نمی‌شود و تنها کراپ (crop) کردن مجاز است و هرگونه تنظیمات عکس باید طبیعی به نظر بیاید.

خادم‌الحسینی خاطرنشان کرد: تمام عکس‌ها باید دارای شناسنامه باشند و نام و نام‌خانوادگی عکاس، تاریخ عکس، محل و تاریخ عکس گرفته‌شده، شماره تماس عکاس، توضیحات مربوط به عکس، سمت یا شغل عکاس، به‌ضمیمه عکس به سامانه http://emtenan.mcls.gov.ir ارسال شود.

وی پیرامون شرایط شرکت در جشنواره ابراز داشت: شرکت در جشنواره برای تمام کارگران و عکاسان اعم از حرفه‌ای و آماتور آزاد است و عکس‌ها باید توسط فرایند عکاسی ثبت‌شده باشند و در صورتی که عکس مونتاژی از چند عکس باشد، تمام اجزای مورد استفاده در عکس باید توسط خود عکاس، عکاسی شده باشد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین