جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

فرماندار ویژه لارستان: در لارستان بزرگ یک برنامه “شاخص” هفته وحدت با حضور همه اقشار برگزار گردد

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت هفته وحدت در شهرستان های جنوب استان فارس با حضور حجت الاسلام موسوی خرم امام جمعه لارستان، دهقان فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام مدیح…

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت هفته وحدت در شهرستان های جنوب استان فارس با حضور حجت الاسلام موسوی خرم امام جمعه لارستان، دهقان فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام مدیح مدیر مرکز اسلامی فارس، سرهنگ افسری فرمانده سپاه لارستان، شیخ ابونجمی امام جمعه خنج، و جمعی از ائمه جمعه و جماعات اهل تشیع و تسنن جنوب فارس در محل دفتر امام جمعه لارستان برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل  از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،در این جلسه فرماندار ویژه لارستان در سخنانی بیان داشت: برگزاری باشکوه آیین های هفته وحدت و حضور اقشار مختلف مردم، نشان دهنده اتحاد و یکپارچگی مردم و مایه ناامیدی و یاس دشمنان انقلاب اسلامی است.  رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی  با وحدت مثال زدنی حضور یافتند و با ایستادگی، استقامت، صبر و تحمل در برابر مشکلات، نیت خالص و جهاد در راه خدا، توکل به خدا و توسل به اهل‌بیت(ع) در برابر دشمنان مبارزه کردند.

وی  بيان كرد: امروز به برکت رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های اين رزمندگان ما در آرامش زندگی می‌کنیم و امنیت کشورمان هر روز نسبت به گذشته افزایش می‌یابد و ما بايد قدردان ايثارگری‌های شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و ادامه دهنده راه آنان باشيم.

فرماندار ویژه لارستان  ادامه داد: پیشنهاد می شود که در منطقه لارستان بزرگ یک برنامه شاخص در ایام هفته وحدت برگزار گردد و همه فرمانداران، مسئولین، ائمه جمعه و جماعات، علما، معتمدین و قشرهای مختلف مردم در این مراسم ها شرکت نماییم.

امام جمعه لارستان هم در این جلسه ضمن تبریک بمناسیت فرارسیدن این ایام فرخنده و میلاد مبارک حضرت محمد مصطفی (ص)، هفته وحدت را تجلی انسجام وحدت ملی  و نمایش آرای نقطه اتصال وحدت مسلمان جهان دانست.

حجت الاسلام موسوی گفت: نبی مکرم اسلام(ص) منادی و مظهر وحدت مسلمانان است و یکی از تاکیدات مهم دین مبین اسلام پرهیز از تفرقه و حفظ انسجام و یکپارچگی میان مسلمانان است ، زیرا که وحدت و انسجام مسلمین موجب عزت و عظمت اسلام و مسلمین و حضور و مشارکت تمامی اقشار اعم از شیعه و سنی و سایر ادیان اسلامی می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین مدیح مدیر مرکز اسلامی استان فارس نیز هفته وحدت را به عنوان فرصتی مغتنم و ارزشمند برای وحدت بین مسلمانان عنوان کرد و بر توجه کافی به برنامه های مناسب برای این هفته و برگزاری باشکوهتر مراسم از سالهای گذشته و حفظ و تقویت وحدت و اجرای برنامه های محتوایی تاکید نمود.

در ادامه سرهنگ افسری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، شیخ ابونجمی امام جمعه خنج و جمعی از ائمه جمعه و جماعات اهل تشیع و تسنن جنوب استان فارس نیز مطالبی را در موضوع هقته وحدت و پیشنهادات و نقطه نظرات خود را  برای برنامه های هفته وحدت در جنوب فارس بیان کردند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “فرماندار ویژه لارستان: در لارستان بزرگ یک برنامه “شاخص” هفته وحدت با حضور همه اقشار برگزار گردد”

  1. حکایت وحدت منطقه. لارستان و جنوب فارس گفت:

    مرکز آموزشی علوم دینی در شهرستان اوز وروحانیت اهل سنت شهرستان اوز یکی از مهم ترین ارکان وحدت منطقه هستند

  2. قابل توجه مسولان. در لارستان گفت:

    کسانی که دنبال وحدت منطقه هستند از ابتدا باید همه مناطق وارکان وحدت. را دراین جلسات دعوت نمایند باید نمایندگان شهرستانهای. اوز. وگراش هم در جلسات باشند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین