یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

منادیان وحدت در لار گردهم آمدند+تصاویر

  همزمان با هفدهم ربیع الاول، سالروز ولادت خاتم انبیا، پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، ویژه برنامه گرامیداشت…

 

همزمان با هفدهم ربیع الاول، سالروز ولادت خاتم انبیا، پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، ویژه برنامه گرامیداشت منادیان وحدت با حضور ائمه جمعه و جماعات، علمای اهل تشیع و تسنن، فرمانداران، مسئولین، نیروهای نظامی و انتظامی و قشرهای مختلف مردم شهرستان های جنوب فارس در حسینیه اعظم لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد حاتمیان کارشناس فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام و المسلیمن دکتر سید مختار موسوی خرم امام جمعه شهرستان، اعضای شورای تامین، بیوت شریف حضرات آیات آیت اللهی و موسوی لاری، علمای اهل تشیع و تسنن، فرمانداران و معاونین، ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی، بخشداران، شهرداران، دهیاران، شوراهای اسلامی، معتمدین، خیرین و قشرهای مختلف مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز، جویم، مهر و لامرد در حسینیه اعظم شهر لار برگزار شد.

در ابتدا و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله و سرود پرافتخار جمهوری اسلامی ایران، کلیپی از سخنرانی مقام معظم رهبری با عنوان وحدت شیعه و سنی در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام توجه همگان را به خود جلب کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان و سرهنگ افسری فرماندهی سپاه ناحیه لارستان از فضائل اخلاقی نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) سخن گفتند.

سپس حاج کاظم محمدی از شیراز یکی از مداحان اهل بیت، با مولودی خوانی حال و هوای خاصی را به این محفل معنوی هدیه داد.

شیخ زمانی معاون امور قرانی مجمتع علوم دینی اوز هم در این مراسم با اشاره به آیات و روایات از حسنات و برکات بنیانگذار وحدت، حضرت محمد (ص) سخن گفت.

آنگاه سخنران ویژه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد حاتمیان کارشناس فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور، هم به ایراد سخن پرداخت.

پایان بخش این مراسم معنوی و وحدت آفرین، تجلیل از خانواده معظم شهدای امنیت شهر بیرم شهیدان نورالدین جنگجو و هادی عرفانی نیا در اولین سالگرد آن بحق پیوستگان و همچنین تجلیل از ۶ نفر از مهندسین اهل تشیع و تسنن بود.

از جلوه های پیش از آغاز این ویژه برنامه، حضور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان به همراه مسئولین و مدیران شهرستان در ورودی حسینیه و استقبال و خوش آمدگویی به مهمانان بود.

غمردم دیار لارستان بزرگ و شهرستان های جنوبی فارس اعم از شیعه و سنی سالهاست که با درک و بینشی عمیق و به معنای واقعی کلمه بر ضرورت حفظ و تقویت وحدت و همگرایی، زندگی مسالمت آمیز وبا دوری از کینه ورزی های بیهوده و منازعات مذهبی در کنار همدیگر هستند.

در ادامه تصاویری از این مراسم را از لنز دوربین علی یگانه لاری می‌بینی:

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “منادیان وحدت در لار گردهم آمدند+تصاویر”

  1. ناشناس گفت:

    اگر وحدت به معني واقعي بود ودر حد شعار نبود امروز شهر لار مركز استان لارستان بود. اين مراسم فقط تشريفات است ولاغير .مسولين ماهم دنبال پر كردن وقت خود با تشكيل جلسات و مراسم هستند . پنابر خدا

  2. ناشناس گفت:

    راست گفتی

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین