جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
فرمانده انتظامی لارستان بیان داشت:

در 6 ماه اخیر 3 تن مواد مخدر کشف و 165 سارق در لارستان دستگیر شده اند

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه امنیتی که در لارستان وجود دارد به واسطه همدلی و همراهی مردم و مسئولین انتظامی و غیر انتظامی شهرستان است اظهار داشت: در ۶ ماهه…

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه امنیتی که در لارستان وجود دارد به واسطه همدلی و همراهی مردم و مسئولین انتظامی و غیر انتظامی شهرستان است اظهار داشت: در ۶ ماهه اخیر ۳ تن مواد مخدر در منطقه کشف شده  و ۱۶۵ سارق نیز در لارستان دستگیر شده اند.

به گزارش میلاد لارستان سرهنگ یوسفی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در نمازجمعه امروز لار با مردم سخن می گفت در بیاناتی اظهار داشت: امروز کارکنان و ماموران نیروی انتظامی در هر جایگاهی بعنوان سرباز ولایت و مدافعان وطن ادامه دهندگان راه مجاهدان و شهدای سرافراز هستند که با مقاومت در مقابل معاندین و دشمنان ایستادگی و به مردم شریف ملت ایران خدمت می نمایند.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی در عرصه های مختلف با موج سواری قصد بر هم زدن امنیت و آسایش مردم را دارند که البته همواره نقشه های مختلف دشمن با فرمایشات رهبری فرزانه و پشتوانگی مردم شریف کشور نقش بر اب شده و دشمنان در مسیر خود ناکام مانده اند.

سرهنگ یوسفی با بیان اینکه  در لارستان طی شش ماهه اول سال جاری بیش از سه تن انواع مواد مخدر کشف گردیده که نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش کشفیات رخ داده است افزود: در بحث کالای قاچاق از نظر پرونده سی درصد افزایش کشفیات رخ داده که بالغ بر چهل میلیارد تومان ارزش گذاری شده است.

فرمانده انتظامی لارستان به موضوع فضای مجازی نیز اشاره نموده  و افزود: در بحث فضای مجازی ۱۵۰ درصد افزایش آگاه سازی مردمی و ۳۵ درصد افزایش پرونده قضایی در بحث فضای مجازی و سایبری رخ داده و  در حوزه امنیتی در بحث جمع آوری سلاح و مهمات و مشروبات الکلی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی  صدور بیش از ۱۸ هزار  گذرنامه با افزایش  ۱۵۳ درصدی را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان نموده و افزود: در مدت اخیر همچنین  ۱۶۵ سارق در منطقه دستگیر شده اند  و  ۶۸۰۶ تماس مردمی رخ داده که به تمام موارد رسیدگی شده است.

یوسفی در پایان اظهار داشت:   امنیتی که در لارستان وجود دارد به واسطه همدلی و همراهی مردم و مسئولین انتظامی و غیر انتظامی شهرستان است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین