سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

عملیات تعقیب و گریز و کشف ۱۲۸ کیلوگرم تریاک در لارستان

  فرمانده انتظامی استان فارس گفت: قاچاقچیان پس از ۲۰ دقیقه تعقیب و گریز در لارستان زمین‌گیر و در بازرسی از خودرو آنان ۱۲۸ کیلوگرم تریاک کشف شد. به گزارش…

 

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: قاچاقچیان پس از ۲۰ دقیقه تعقیب و گریز در لارستان زمین‌گیر و در بازرسی از خودرو آنان ۱۲۸ کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش میلاد لارستان، سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: در راستای طرح برخورد با سوداگران مرگ، روز گذشته مأموران پلیس لارستان مطلع شدند قاچاقچیان با یک سواری سمند در حال انتقال مقادیری تریاک از محور‌های فرعی این شهرستان هستند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: بلافاصله تیم‌های عملیاتی به محور مورد نظر اعزام و با اقدامات اطلاعاتی و همچنین گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس، سواری سمند را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پس از ۲۰ دقیقه تعقیب و گریز، ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی سواری سمند را توقیف و راننده و سرنشین قاچاقچی را دستگیر کنند، تصریح کرد: در بازرسی از آن خودرو ۱۲۸ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه قاچاقچیان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تأکید کرد: پلیس با عزمی راسخ با هرگونه فعالیت قاچاقچیان که امنیت و سلامت جوانان و نوجوانان را مورد تهدید قرار می‌دهد برخورد خواهد کرد و تحقق این امر مستلزم مشارکت همگانی مردم با پلیس در گزارش اینگونه موارد از طریق تلفن ۱۱۰ است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین