شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کشف ۱۵۲ کیلوگرم در بار نارگیل در لارستان

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۵۲ کیلو و ۵۰ گرم حشیش و تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و دایره چهارم عملیات ویژه پلیس مواد مخدر تهران بزرگ خبر…

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۵۲ کیلو و ۵۰ گرم حشیش و تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و دایره چهارم عملیات ویژه پلیس مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، سردار رهام بخش حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، دایره چهارم عملیات ویژه پلیس مواد مخدر تهران بزرگ با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون در حال انتقال محموله تریاک از بندرعباس به لارستان است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لارستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی کامیون حامل بار نارگیل را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از آن کامیون ۹۰ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و ۶۱ کیلو و ۷۵۰ گرم حشیش کشف شد، گفت: راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

وی با اشاره به اینکه در این مأموریت در مجموع ۱۵۲ کیلو و ۵۰ گرم مواد مخدر کشف شد، تصریح کرد: مبارزه با قاچاقچیان با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ تماس و موضوع را گزارش دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۹:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین