شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8
در سال جاری صورت گرفت

پرداخت بیش از 37 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان از پرداخت بیش از ۳۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان این نهاد در این شهرستان در سال جاری خبر داد.

مدیر کمیته امداد لارستان از پرداخت بیش از ۳۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان این نهاد در این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور در جلسه تجلیل از روسای بانک‌های عامل این شهرستان که برای پرداخت تسهیلات با کمیته امداد لارستان همکاری دارند، گفت: طی سال جاری ۳۰۲ مورد وام خوداشتغالی با اعتباری بالغ‌بر ۳۷ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال باهدف توانمندسازی به مددجویان پرداخت شده است.

وی بابیان اینکه برنامه‌های کمیته امداد در مجموع با رویکرد توسعه اشتغال پایدار به‌منظور نیل به توانمندسازی مددجویان است، افزود: هدف نظام از خدمت‌رسانی به قشر ضعیف جامعه، توانمندی این افراد به سمت‌وسویی است که خانواده‌های زیرپوشش با تکیه‌بر توانایی و استفاده از دست‌رنج خود و خودکفایی در زمینه اقتصادی بتوانند نقش مؤثری در توسعه اجتماعی ایفا کنند.

مدیر کمیته امداد لارستان با اشاره به سیاست‌های دولت مبنی‌بر ایجاد اشتغال بر پایه مشاغل خانگی، تصریح کرد: کمیته امداد از جمله نهادهای موفق در زمینه اشتغال‌زایی در سطح این شهرستان بوده است.

دلاور تصریح کرد: بانک‌های عامل شهرستان لارستان طی یک سال گذشته همکاری بسیار خوبی در راستای اعطای وام به مددجویان با این نهاد داشته‌اند و امید است این روند همچنان با همکاری و هماهنگی بیشتری در سال جدید ادامه داشته باشد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین