شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
خدمتی دیگر از دانشکده علوم پزشکی لارستان برای 5 شهرستان:

اسناد بستری و پاراکلینیک بجای شیراز، در لارستان پذیرش می شود

اسناد بستری و پاراکلینیک بجای شیراز، در لارستان پذیرش می شود.  به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشی درمانی لارستان، با توجه…

اسناد بستری و پاراکلینیک بجای شیراز، در لارستان پذیرش می شود.  به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشی درمانی لارستان، با توجه به لزوم پذیرش اسناد بستری و پاراکلینیک بیماران در اداره کل بیمه سلامت، لازم بود بطور ماهانه این اسناد جمع آوری و برای پذیرش به اداره کل بیمه سلامت شیراز منتقل شود.

این موضوع علاوه بر هزینه های مالی برای مجموعه، با توجه به رفت آمد کارکنان در جاده، خطراتی را نیز به دنبال داشت و گاهی با وجود برخی مشکلات در اسناد مجددا نیاز بود این رفت و آمد تکرار شود.

دانشکده علوم پزشکی لارستان از مدت ها پیش پیگیری های لازم را از بیمه سلامت انجام داده و پذیرش اسناد را در بیمه لارستان مطالبه کرده بود و در سفر مدیرکل بیمه سلامت به شهرستان نیز موضوع را مطرح و در دستور کار وی با قول مساعد قرار گرفت.

سرانجام با پیگیری تیم دانشکده و کوشش رضا احمدی رییس بیمه سلامت لارستان، موافقت اداره کل بیمه سلامت استان با پذیرش اسناد در این شهرستان اعلام شد.
لازم به ذکر است این خدمت علاوه بر دانشکده علوم پزشکی لارستان و بیمارستان های تحت پوشش، برای بیمارستان گراش نیز قابل ارایه بوده و اسناد آن در لارستان قابل پذیرش است.

گفتنی است به زودی نخستین سند بستری و پاراکلینیک در بیمه سلامت لارستان پذیرش می شود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین