جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

کشف ۶۵۰ کیلوگرم تریاک جاساز در بار ذرت در لارستان

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف یک محموله مواد مخدر جاسازی شده بین بار ذرت یک کامیون، در لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایسنا، سردار…

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف یک محموله مواد مخدر جاسازی شده بین بار ذرت یک کامیون، در لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایسنا، سردار رهام‌بخش حبیبی یکشنبه ۲۰ آذر در تشریح این رویداد به خبرنگاران گفت: بامداد امروز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “لارستان” با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) از اهتمام قاچاقچیان برای انتقال یک محموله موادمخدر از سیستان و بلوچستان به شیراز مطلع شدند.

حبیبی با بیان اینکه، بررسی ابعاد این اقدام در دستور کار پلیس قرار گرفت، توضیح داد: در این راستا، ماموران مبارزه با موادمخدر شهرستان لارستان بعد از هماهنگی با مرجع قضایی، اقدام به برپایی تور ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی لارستان کردند و موفق به شناسایی کامیون حامل موادمخدر شدند.

این مقام انتظامی گفت: بعد از توقیف و انتقال کامیون به مقر انتظامی و بازرسی دقیق آن، ۶۵۰ کیلو و ۵۲۰ گرم تریاک که به صورت کاملا حرفه‌ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود کشف شد و متهمان نیز در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

حبیبی با تاکید بر اینکه مبارزه با حمل و سوء مصرف مواد مخدر وظیفه همگانی است از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی، هنجارشکنی، قاچاق مواد مخدر و سوخت و کالا، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و مجرمان اقدام شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۵:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین