جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

جباری تاکید کرد: لزوم اخذ موافقت اصولی و استفاده از تسهیلات ماده 56 قانون الحاق در باند دوم محور لار-بستک

نماینده غرب هرمزگان بر  لزوم اخذ موافقت اصولی جهت استفاده از تسهیلات ماده ۵۶ قانون الحاق در باند دوم محور لار-بستک تاکید نمود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از …

نماینده غرب هرمزگان بر  لزوم اخذ موافقت اصولی جهت استفاده از تسهیلات ماده ۵۶ قانون الحاق در باند دوم محور لار-بستک تاکید نمود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، جباری نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی به همراه نمایندگان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، بانک مسکن و معاون ساخت و مهندسی راه و شهرسازی از روند اجرای پروژه باند دوم محور لار-بستک بازدید و در خصوص ساز و کار تامین اعتبار مالی پروژه تبادل نظر کرد.

در این بازدید جباری با تاکید بر اهمیت این محور عنوان داشت: با توجه به حجم بالای ترافیک عبوری از مسیر بستک-لار، احداث باند دوم آن از ضروریات است و پروژه مذکور مستلزم اخذ موافقت اصولی با استفاده از تسهیلات ساز و کار ماده ۵۶ قانون الحاق است.

در ادامه بازدید افراسیاب کمالی معاون ساخت و مهندسی راه و شهرسازی هرمزگان نیز به روند احداث پروژه اشاره کرد و گفت: پروژه احداث باند دوم محور لار-بستک از پروژه های تفویضی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به راه و شهرسازی استان هرمزگان است و در فاز نخست آن احداث باند دوم مسیر به طول ۱۰ کیلومتر حد فاصل تنگ بستک تا روستای فتویه در دست اقدام است و تا دهه مبارک فجر ۲/۵ کیلومتر آن آماده افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۵:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین