چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

خبر خوب؛ افزایش پروازهای فرودگاه لارستان به ۹۶ پرواز در ماه

پروازهای فرودگاه لارستان به ۹۶ پرواز در ماه افزایش یافت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت الهی لارستان مدیرکل فرودگاه…

پروازهای فرودگاه لارستان به ۹۶ پرواز در ماه افزایش یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت الهی لارستان مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان با اعلام این خبر گفت:

با افزایش پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر و فلای دبی در مسیر دبی لار دبی به چرخه پروازی این فرودگاه، تعداد پروازهای ماهانه فرودگاه لارستان به ۹۶ رسیده است.

صولتی افزود دو پرواز در مسیر دبی. لار. دبی توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از این فرودگاه افزایش یافت تا جمع پروازهای دبی در هفته به عدد ۱۴ برسد.

وی با بیان اینکه علیرغم کمبود ناوگان، در راستای رفاه حال مسافران، این اقدام صورت پذیرفته و این پرواز سه شنبه و جمعه هر هفته از ۱۳ دی ماه برقرار می شود.

وی ادامه داد: ۷۲ مورد از این پروازها در مسیرهای خارجی دبی کویت و قطر و برعکس بوده و ۲۴ مورد مربوط به پروازهای داخلی به مقصد تهران می‌باشد.

گفتنی است، هم‌اکنون شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، قشم ایر، فلای دبی و پارس ایر تردد مسافران و حمل بار به فرودگاه بین‌المللی لارستان را برعهده دارند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۸:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین