چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 11

سیاست مداران ما مواظب باشند تا ارزش ها جابجا نشود؛کدخدای انقلابی ما حاج قاسم سلیمانی بود

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه باید سیاست مداران ما مواظب باشند تا ارزش ها جابجا نشود زیرا این اتفاق باعث می شود کدخدای طاغوتی جایگزین کدخدای انقلابی شود اظهار داشت:…

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه باید سیاست مداران ما مواظب باشند تا ارزش ها جابجا نشود زیرا این اتفاق باعث می شود کدخدای طاغوتی جایگزین کدخدای انقلابی شود اظهار داشت: نقشه دشمن این است ارزش های انقلاب ما را جابجا کند یعنی رفاه طلبی را جایگزین شهادت طلبی نماید‌.

به گزارش میلادلارستان داریوش دهقان در نشست شورای اداری لارستان در حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی فارس که در محل دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار می شد در سخنانی با بیان اینکه انقلابی ماندگار خواهد شد که همه چیز خود را بر اساس آن انقلاب تعریف نماید افزود: ما در انقلاب خود تعریف جدیدی از برخی موضوعات همچون سیاست و مدیریت ارائه دادیم و در واقع تفاوت انقلاب ما در همین بود.

دهقان ادامه داد: ما مفهوم سازی نمودیم تا اندیشه ها و نگرش ها تغییر یابد تا در نتیجه آن رفتارها تغییر نماید و اگر توانستیم رفتار خود را بر اساس انقلاب تغییر دهیم در واقع موفق عمل نموده ایم؛ ما تا امروز در این مفهوم سازی و تغییر نگرش ها موفق بوده ایم.

وی با بیان اینکه یکی از واژه هایی که با انقلاب خود در آن تغییر ایجاد نمودیم واژه کدخدا بوده است افزود:  کدخدا در واقع بزرگ یک ده است که مورد احترام و تکریم مردم می باشد و اگر کسی بخواهد وارد یک روستا شود اگر میخواهد احترام مردم را داشته باشد باید به کدخدا احترام بگذارد،

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه  دو نوع کدخدای طاغوتی و انقلابی را می توان تعریف نمود اظهار داشت: کدخدای طاغوتی از طرف خان و شاه انتخاب می شده و زورگو بوده است اما کدخدای انقلاب ما شهدا و جانبازان و ایثارگران هستند. مدالی که بر گردن کدخدای طاغوتی می افتاد توسط خان بود اما مدال کدخدای انقلابی توسط خدا داده شده و خود خدا نیز آن مدال را بر میدارد.

وی با تاکید بر اینکه در این کشور اگر کسی بخواهد عزیز بشود باید سراغ کدخدای انقلابی برود تا مورد احترام مردم واقع شود افزود: کدخدای طاغوتی مسئول اجرای سیاست های شاه و خان بود اما کدخدای انقلاب ما با رفتار و گفتارش دستورات الهی را اجرا می نماید.

دهقان بیان داشت: در ساختار کدخدای طاغوتی مردم از کدخدا حمایت می کردند و امنیتش را تامین می‌نمودند اما در کدخدای انقلابی کدخدا امنیت مردم را برقرار می نماید. در کدخدای طاغوتی ناموس مردم برخی اوقات در امان نبود اما در کدخدای انقلابی کدخدا جان خود را در هر کجا برای ناموس مردم فدا می کند.

فرماندار ویژه لارستان در پایان با ذکر این نکته که باید سیاست مداران ما مواظب باشند تا ارزش ها جابجا نشود زیرا این اتفاق باعث می شود کدخدای طاغوتی جایگزین کدخدای انقلابی شود اظهار داشت: نقشه دشمن این است ارزش های انقلاب ما را جابجا کند یعنی رفاه طلبی را جایگزین شهادت طلبی نماید‌. وی در پایان گفت: کدخدای انقلابی ما حاج قاسم سلیمانی بود که باید از ایشان یاد کرد. ایشان همیشه به مردمش فکر میکرد و در فکر خدمت به مردم بود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین