سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 38

کمبود آرد در نانوایی‌های سطح شهر لار وجود ندارد

معاون امور فنی و اجرایی اداره جهادکشاورزی لارستان گفت: کمبود آرد در نانوایی‌های سطح شهر لار وجود ندارد. به گزارش میلاد لارستان، در پی گلایه‌ای از سوی شهروندان درخصوص شلوغی…

معاون امور فنی و اجرایی اداره جهادکشاورزی لارستان گفت: کمبود آرد در نانوایی‌های سطح شهر لار وجود ندارد.

به گزارش میلاد لارستان، در پی گلایه‌ای از سوی شهروندان درخصوص شلوغی نانوایی‌های سطح شهر لار یا تعطیلی زودهنگام برخی از نانوایی‌ها به بهانه‌ی کمبود آرد، این موضوع از سوی خبرنگار میلاد لارستان مورد پیگیری قرار گرفت.

در این زمینه معاون امور فنی و اجرایی اداره جهادکشاورزی لارستان با بیان اینکه در حال حاضر کمبودی از بابت توزیع سهمیه آرد و به تبع آن کم کاری نانوایی‌ها در سطح شهر وجود ندارد، اظهار کرد: چنانچه بعضا در برخی نانوایی ها از جمله بیابانی، صفوف طولانی مشاهده می شود، به علت وجود نوع خاص دستگاه پخت نان سنگک در این نانوایی است که در جای دیگری از شهر وجود ندارد.

سعیدی نژاد از آغاز بکار یک شعبه جدید از نوع نان سنگک در شهر لطیفی خبر داد و افزود: استقبال مردم و رغبت بیشتر به مصرف این نوع نان باعث شلوغی صف می شود.

وی با اشاره به اینکه طی بازدید مسئول غله استان فارس به اتفاق فرماندار لارستان در هفته گذشته، ساعت کاری نانوایی بیابانی از ۹ ساعت به ۱۸ ساعت در شبانه روز افزایش یافته است، ادامه داد: سهمیه تعطیلی واحدهای نانوایی سطح شهر ۳ روز در ماه است که از قبل تعیین و اعلام شده است.

معاون امور فنی و اجرایی اداره جهادکشاورزی لارستان اضافه کرد: چنانچه گزارشی از تعطیلی برخی از نانوایی‌ها در روزهایی غیر از ایام تعطیلات قانونی خود داشته باشیم، دستگاه های نظارتی این معاونت با این تخلفات برخورد خواهد کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین